2017. január 1-jén átalakult intézményi rendszerben a fogyasztóvédelem közelebb kerül az emberekhez, mivel a lakóhelyhez legközelebbi járási hivatalhoz fordulhatnak. De lesz ott ugyanolyan szakember minden járásban, mint régen?
Sajnos rég nem a szakértelem számít.
Korábban volt rá példa, hogy a CBA-t felnyomtam, mert megérdemelte. Igaz, hogy nagy macera volt utánajárni az illetékesnek, rengeteg telefonomba került, de sikerült. Visszajelzést is kaptam, hogy kivizsgálták az ügyet, és valóban nem tudták igazolni a saláta húsösszetevőjének eredetét vagy mijét (magyarán hiányzik egy papír - még jó hogy: romlott húsból készítették helyben a salátát, nyilván nem őrizgetik, és adják oda a bizonyítékot!) Talán egy kis büntit is kellett fizetniük, de nem mondhatták meg, hogy mennyit, csak azt, hogy eltiltották egy időre őket a helyi salátakészítéstől, csak előre csomagoltat árulhattak.
Később már csak egy helyre kellett telefonálni, ha gond volt.
Most már feltételezem a hárombetűshöz ki se mennének, vagy előre figyelmeztetnék őket.
bocs, de nem értem teljesen, kicsit virágnyelven beszéltek, muszály így?
van most olyan telefonszám, amit ajánlanátok, hoyg ne kelljen egy csomó időt a megfelelő ösvény megtalálásával töltenem, és zenéket hallgatom telefonon, amíg az egyik ügyintéző kapcsolja a mésikat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!