A kormány (ok) miért igyekeznek visszaszorítani az autók használatát, amikor rengeteg adót befizetnek?
Az államnak az a jó, hogyha minél többen autóznak.Miért?
Azért, mert rengeteg adót fizetnek be, magának az üzemanyagnak is a fele adó.
Nem kevés bevételt hoz, ellentétben a feneketlen pénznyelő Mávval, BKV-val, volántársaságokkal.
Egy autós, a sok lehúzós adó után, jogosan várja el, hogy az infrastruktúra az ő előnyére fejlődjön.Olyanokra gondolok, mint buszsáv az autós forgalom kárára, út keskenyítése a biciklisávok miatt...stb
Olyan ez, mint amikor műtétre fekszünk be egy magánklinikára.A sok befizetett pénzért elvárjuk a színvonalas ellátást, patyolat szobát, kellemes környezetet,kedves személyzetet.
Mivel mi vagyunk a fizető kliensek, a mi igényeinkhez kell szabni a dolgokat.
Azért mert valójában az autók csak arra jók, hogy élhetetlenné tegyék a városokat. Eszméletlen lokális környezetszennyezők, közvetlenül a városokban kormolnak, pöfögnek, növelik a szálló por koncentrációt. Mindezt teszik gyalázatosan rossz hatásfokkal, ténylegesen mindent beszámítva egy liter üzemanyagnak csak 15-20%-a hasznosul a kocsi mozgatására. Az autók helyet foglalnak el, lassítják a városokat, veszélyesebbé teszik az életet -általában nem a buszosok gázolnak legtöbbször, hanem autósok.
Mindezek után tegyük hozzá, hogy az infrastruktúrát ia horribilisen leterhelik, azt az infrastruktúrát, amit a város egész lakossága használ nem csak az autózó 25-30%.
Ja és mindezek után még föl vannak háborodva, ha extra pénzt kellene fizetniük lásd. dugódíj pedig tíz autósból nyolc nem azért használja a kocsiját, mert szüksége van rá, hanem mert szereti a luxust, ha annyira szeretitek, akkor fizessetek.
11#
Sok munkahelyen, jellemzően magasabb pozíciókban elvárják a flexibilitást.
Ezt autó nélkül elég nehéz megszervezni a napodat.
Mit gondoltok, miért tesznek a középvezetők és felsővezetők feneke alá autót?Azért, mert nagyon flexibilisnek kell lenniük, ha bent kell maradni esete 8-ig, akkor bent marad.Van autója, nem kell azon problémáznia, hogy jut haza.
Persze ha ráérsz, meg sok szabadidőd van bagózni a buszmegállóban, akkor már más.
Viszont, nem mindenkinek van felesleges ideje.
A tömegközlekedésre várakozás, ablakon kidobott értékes idő.Az alatt mást is tudnál csinálni.
#12: Az autózás még inkább kidobott idő munka szempontjából: ott ül a felsővezető biorobot a kocsiban és nem tud semmit csinálni közlekedés közben, mert a forgalmat kell figyelnie. Míg egy pár ezer forintos mobilinternettel és laptoppal vagy okostelefonnal bármelyik buszon vagy vonaton tudja követni a céges levelezést, történéseket. Termelési területeken ma már akár az egész gyártósort élőben kezelni lehet távolról is: munkába menet automatikus értesítést küld a rendszer, hogy leállt mondjuk a 4-es gép vagy alacsony a raktárkészlet, stb..
Még kívül eső, zöldmezős vagy ipari területeken csak-csak lehet ebben a flexibilitásban valami, de egy nagyvárosban, ahol bármikor beragadhat a dugóba 1-2 órára a dolgozó semmi értelme. Ugyanazért adnak a topmenedzser alá autót, amiért az irodaház is szarul hőszigetelő üvegfelületekkel határolt meg amiért 500.000-es süppedős bőrkanapé van a recepción: presztízs.
12! Szüzmáriám! Hát szegény közép meg felsővezetők! Egyrészt nem igaz, amit írsz, eleve nagyon kevés olyan felső meg középvezető van, aki sokat kénytelen mozogni, akinél meg indokolt az általában amúgy is vidékre nem Budapesten belül pendlizik.
Egyébként pont ez az, amiről írtam is, hogy ha kell nekik a luxuskocsi a fenék, alá, akkor fizessen mint a katonatiszt, és fogja be a száját.
De amúgy így ne akard "reklámozni" az autósokat, mert eddig ez az érved:
Gazdag embernek joga van hozzá! -ha ilyen az autósok barátja, ellenség már nem is kell nekik.
14#
Én Budapesten lakom és autóval sokkal gyorsabban beérek, plusz a cég biztosít parkolóhelyet is.
Emellett, kiemelt munkatárs vagyok.Ami még nem középvezető, de elég nagy rugalmasságot követel meg.
Ha hazafele beiktatok egy Lidlt vagy egy Pennyt, akkor meg még később érnék haza, hogyha tömegközlekedést használnék.
Továbbra is fenntartom azt a véleményt, hogy a tömegközlekedés csak a belvárosiaknak jó.Aki a belvároson kívül lakik, neki marad az autó.
Nem is olyan régen téma volt a Music FM Önindítójában, a közösségi autózás.
Igazából nem az a baj, hogy az emberek autóval járnak dolgozni, hanem átlag 1 ember meg 1 autóval.
Ezen felül felmerült egy jó kérdés. Ha nagyobb távokon jól működnek ezek az utazások, hogy van egy ember, aki mondjuk Egerből megy Budapestre és akkor be lehet szállni mellé az útra, akkor ez városon belül miért nem működhetne?
Ha céges ügyben napközben utaznia, akkor pedig ott van a céges autó a telephelyen.
Én remélem pozitív irányba fognak menni a dolgok, ha ténylegesen bevezetik a dugódíjat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!