Egy magyar dolgozó embernek miért kell megnéznie mire költ, illetve autóból is a régit vennie?
Máshol nem kell évekig spórolgatni 1 millió ft-ot, itthon meg az átlag vételár egy sima alkalmazott esetében, 300-500e ft. Kb tényleg csak azt kapja ezért a pénzért hogy valameddig még elviszi A-tól B-ig utána meg tízezreket kell kiadni rá.
Tehát az olcsó régebbi gép, nagyobb ráfizetés mint egy drágább fiatalabb.
Nem azt mondom hogy 85e-ből ha már ettél, rezsi kivan fizetve, legyen akkor autó is, mert ebből necces valóban, de egy 130-140 nettóval, ami mellé még jár egy kis juttatás is, abból illő volna egy normális szinvonalon élni. Én is ennyit keresek de még most nincs módom rá hogy egy autót tudjak hol tárolni.
Globálisan a normál életszínvonal azt jelenti, hogy nagyjából van elég pénzed ételre.
A többséggel ellentétben viszint neked minden lehetőséged megvan, hogy többet keress. Évek óta lehet tudni, hogy mely szakértelem ér sokat, az internetnek köszönhetően pedig még az oktatásért sem kell feltétlenül fizetni. Nem kell 140-et keresned, ha kevesled, csak tegyél érte.
Nem teljesen tiszta nekem, hogy a kocsi miért olyan alapjog, mint egyesek gondolják... ezt az amerikai filmek ültették el valamiért az emberek agyában..
Mire használnád a kocsit? Munkába menni? Költözz a munkahelyed mellé, azt meg van oldva. Megspórolod a kocsi árát, évente fél milliót, naponta 2 óra idegeskedést, és még a környezetet is véded, nem puffogtatod össze a várost benzingőzzel, ártatlan emberek, gyerekek egészsége nem megy miattad tönkre.
Vagy arra, hogy nyaralni menj? Hát a mai viszonyok és a kevés szabadság mellett, sztem nem sok ember tud évente 2-3nál többször elutazni vhova, arra meg tökéletes az autóbérlés.
Minden másra ott a tömegközlekedés, bicikli. Ja jó persze, az sz . r, de a dugó ami a sok esztelen autósnak köszönhető még rosszabb sztem. Végérvényben a tömegközlekedés is jobb lenne, ha kevesebb autó lenne.
6: nem teljesen értem a logikád.
Ugyan magyarázd már el, ez ez miért ne lenne értelmes?
Nyilván nem hajléktalan aki 140 nettót keres. 2 opció van, albérletben él, vagy van lakása. Az albérlet tiszta ügy, ha közelebb költözik, akkor se fog annyival többet fizetni, mintha kocsira költené (havi 30-50 ezer).
A saját lakást el lehet cserélni egy olyanra, ami közelebb van, vagy albérletbe kiadni és abból menni egy közelebbi albérletbe.
Vagy kocsi helyett egy jobb helyen lévő lakásba fektetni a pénzt. Mivel tulképp a kocsi nem is befektetés, hisz mikor megveszed, kb 1 év alatt elveszti az értéke felét, 10 év alatt lenullázódik, míg a lakás a mostani helyzetben épphogy növeli az értékét...
Persze a budapesti pórnépnek, aki minden áldott reggel átlag 1 órát pöfög a kocsijában, este meg szintúgy 1 órát, hogy átszelje a várost, a pestiek Budára, a budaiak Pestre, ezt fölösleges is magyarázni. A mobilitásuk közel áll a 0-hoz, az autó meg annyira hozzánőtt a fenekükhöz hogy a sarki kisboltba is azzal mennek. Tulajdonképp élvezik, hogy napi 2 órát ülnek hevesen káromkodva a dugóban, addig se kell kulturálódni, sportolni, családdal lenni vagy bármilyen hasznos dolgot csinálni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!