Tarlós helyreteszi a biciklistákat?
Meg is van, kire szavazok legközelebb.
A biciklis egy szezonális közlekedési eszköz, mint a motorbicikli.Emiatt, kár is olyan sok pénzt ölni az infrastruktúrájába.
Továbbá, elég sok a "radikális" kerékpáros, meglehetősen agresszívak, nárcisztikus hajlamokkal.
Meg, még közlekedni sem tudnak rendesen.Sötétben, lámpa nuku,láthatósági mellény nuku.
Ideje befejezni, hogy az autósok fölé helyezik a bringásokat.
Az autósok már azzal is adóznak, hogy tankolnak.
A tömegközlekedéssel meg az a baj, hogy rosszul szervezett és koszosak a járművek, mivel a "hajlékonyak" is utaznak rajta.
Akkor lenne tiszta, ha 2 óránként Domestossal mosnák át az egészet belül.
"Mennyire kell hülyének lenni hozzá, hogy 2010 óta több kerékpáros fejlesztés történt, mint rendszerváltás óta összesen átcsapjon "a fidesz új ellensége a kerékpárosok" szalagímbe?!"
Akkor várom a bizonyítékokat és a kimutatásokat, hogy ezek nagyobb részük ténylegesen állami forrásból származnak, mert én eddig csak olyat találtam, hogy "teremtve többségében uniós pénzből". Úgyhogy szívesen várom a cáfolatot.
"Ott a főváros önrésze bőven, a másik, hogy infrastrukturális csomagban lettek pályázva, ami akár még most is építhetné a 4-es metrót, ha még mindig az mszp és a liberálisok közös kormányzása lenne."
Akkor menj és szervezz ellentüntetést, most nem bírok mit veled kezdeni, aztán pedig menj és nézd a jó közmédiát, de azért jussanak eszedbe a WNTS szavai
"nyithattunk volna 11 klinikát
de b szd meg a kritikád, 80 milliárd"
Tudod nem csak az előző kormányoknak voltak megkérdőjelezhető költései.
# 6/14 Időpont ma 18:40
Tehát szerinted ami 2010 és 2016 között történt az jó volt. Rendben. Azt ugye tudod, hogy MINDEZZEL szembemegy Tarlós új idiotizmusa?
Kérdező, te meg az itt unatkozó, autót a segge alá szült unalmas ember vagy. Szakadj egy a konzervdobozodtól, és a torz világképedről.
# 16/16 Időpont ma 20:26
Az volna a jó (tudom, ez utópia), ha a kérdezőféle dobozmániások belátnák, hogy hülyeségeket beszélnek. Pláne, hogy pont a te fajtád miatt alkalmatlan a város erre.
De látom a saját hülyeségednél még mindig nem látsz tovább. A bicikli egészségesebb és legtöbbször gyorsabb is, mint a kocsi vagy a tömegközlekedés. Persze nem erőltethetjük mindenkire, hisz valakinek meg más megoldás a kézenfekvőbb. Ennek ellenére minimális hajlandóság az együttműködésre nem ártana az autósok részéről.
Személyes példámmal élve: Kb napi 40 percet spórolok azon, hogy biciklivel járok. Ha esetleg baleset van vagy valami átépítés akkor ez egy óra fölé nő.
"Az volna a jó (utópia), ha a kerékpárt közlekedési eszköznek gondolók belátnák végre, hogy ez a város erre alkalmatlan, és a bringa megmaradhatna annak, amire való: sporteszköz, szabadidős tevékenység."
Minden város csak arra alkalmas amire a lakói alkalmassá teszik. Érdekesen módon Miskolcon valahogy áttudták vezetni az egész városon a kerékpárutakat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!