Körmenden senkinek nem jutott eszébe hogy nem feltétlen
lesz jó így az új bicikliút? Vagy nem érdekelte a
város vezetést hogy jó e, csak lehessen pénzt adni a
cégnek?
“A tervezésénél az Önkormányzatnak figyelembe kellett vennie a lakóingatlanok tulajdonosainak érdekeit és véleményét. Így lettek betervezve és megtartva azok a kapukijárók, ami miatt a kerékpárút burkolata „hullámos lett”. A kialakított úthálózat teljes hossza egyébként több, mint 3 kilométer lett.”
Azóta is kiválóan szolgálja a célját, nem történt olyan baleset, ami az út minősége miatt történt volna. Szerencsére a kis számú negatív vélemény ellenére a város lakói pozitívan fogadták a város kerékpárúthálózatának továbbfejlesztését.”
Az RTL Klub Híradó is járt Körmenden és a két alternatíva közül, hogy ezen a bicikliúton kerékpározzanak vagy a mellett lévő forgalmas út szélén, több lakos is azt mondta, hogy ez a jobb, örülnek a kerékpárútnak.
2015. dec. 6. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Bicikliútnak nem az a lényege, hogy lehessen használni, hanem hogy a fideszes építési vállalkozó kaphasson egy talicska eu-s pénzt.
2015. dec. 6. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Az alternatívák:
- Nincs bicikliút
- Az oszlopokra teszik a gyalogos úttal kicserélve
- A bejáról összetörik a kocsik egy részét, emiatt többen rámpákat tennének a bicikliútra
Ezek közül a jelenlegi megoldás a legjobb,ugyebár az alap probléma az, hogy az út túlságosan meg van emelve a járdához képest, és nincs szinte semmi hely a kettő között.
2015. dec. 6. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Az, hogy viccesen néz ki, tény.
Az, hogy 400 millió 3 km hosszért nevetségesen sok (aka. mutyi), tény.
De az is tény, hogy másképp hogy csinálod meg? Az úttestből nem vehetsz el, arrébb oszlopok vannak. A kapukijárót pedig meg kell hagyni...
2015. dec. 6. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
A képen is látható, hogy meg lehetett volna oldani másképp. Az út másik oldalán, a Shell kútnál rengeteg hely van egy normális út kiépítésére. Állítom, hogy mutyi nélkül még a 400 millióba is belefért volna. Csak hát Magyarországon a kerékpáros fejlesztés annyit jelent, hogy a járdára felfestenek három sárga csíkot. És ez is csak azért, mert az EU erre adja a pénzt. Az, hogy az önkormányzat védi ezt az igénytelen fost, még elmegy, bár ilyenkor jobb lenne csöndben maradniuk, de az már nagyon szomorú, hogy a helyiek is rábólintanak az ilyenre, hogy jobb ez, mint a semmi. Nem jobb, és ilyen hozzáállással nem sok jót jósolok az országnak.
Lenne ott hely, ha akarnák. A képen is látszik, hogy ott foglalja tökfeleslegesen a helyet például az a félméter magas téglafal, aminek semmi funkciója. Azt eltüntették volna, majd az úttestet kicsit arrébb helyezve, átvariáva a felfestéseket simán elférne a másik oldalon a házak előtt is a kerékpárút. Nyilván nagyobb munka lenne, de cserébe igazi fejlesztés lenne, ami még harminc év múlva is tökéletesen megfelelne, plusz még az útpálya is fel lenne újítva, amit egyszer úgyis meg kéne csinálni. Ehelyett csináltak egy förmedvényt, ami nemcsak hogy használhatatlan, de esztétikailag is tragikus.
2015. dec. 6. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
De amúgy az is megoldás lett volna, hogy marad ezen az oldalon a bicikliút, de a téglafalat eltüntetve egy szintbe hozzák az úttesttel, a rámpák, és így a hullámok pedig eltolva kicsivel a jelenleg gyalogosoknak fenntartott részen lennének. Persze ez is nyilván nagyobb munka lett volna, mint simán felmázolni három csíkot.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!