Az autós társadalmat miért nyomják el Magyarországon?
Illetve negatívan diszkriminálják.
Normálisabb országokban, mint az USA, Kanada, az autós társadalom nincs elnyomva és diszkriminálva.
Már a benzinárak agyonadóztatása is hatalmas pofátlanság.
A másik a munkahelyi diszkrimináció.
A cégnek több pénzt az azoknak bérletre, akik tömegközlekedéssel járnak.Az autósoknak meg általában csak 8 forinttal fizetik a benzint.
Miért nem adnak ugyanannyi összeget az autósnak bejárásra, mint azoknak, akik tömegközlekedéssel járnak?
"Miért nem adnak ugyanannyi összeget az autósnak bejárásra, mint azoknak, akik tömegközlekedéssel járnak?"
Mert míg 3 autóban egyedül tespednek az autósok, addig ugyanakkora helyen 90-100 embert is el lehet szállítani a munkahelyére.
Ez nem az autósok elnyomása. Mi az egyáltalán, hogy autós társadalom? Legfeljebb réteg.
De ha már itt tartunk, miért olyan tragikus itthon a vezetési kultúra? 1:1
A drága benzin és például parkolás forgalomszabályozó eszköz. Így csak az ül autóba, akinek tényleg fontos. Cserébe lendületesebb lesz a közlekedés, kevésbé terhelt az úthálózat és kevesebb a dugó.
Bizony, de sok buszon télen hűtenek, nyáron fűtenek, emellett a menetrend sem megfelelő a munkaidőhöz.
A másik, hogy néha sok a kokeró a buszon.
És még lehetne folytatni. A hülye, felesleges buszsávokkal, a piroshullámokkal és egyéb közlekedésszervezési intézkedésekkel mintha direkt szívatni akarnák az autósokat a nélkül, hogy ennek a tömegközlekedőkre nézve érdemi előnye lenne.
A pofátlan adóztatásra meg példa a horribilis átírási illeték (ez Hollandiában pár euró), a felesleges műszaki vizsgáztatás indokolatlanul magas díjai, a "baleseti" adó a kötelező biztosításon, a várható főváros környéki dugódíj stb. És akkor még nem is szóltam az abszurd, az autósokat üldözp, bírságolási rendszerről és gyakorlatról, ami szintén évente súlyos százmilliárdokat hoz a költségvetésnek.
Azért nyomják el, illeti fejik le az autósokat, mert őket könnyen lehet. Nem tudnak elrejtőzni, kibújni alóla. A legtöbb embernek ma már létszükséglet az autó, mert máshogy nem jut el munkába, nem tud vállalkozni, nem tud élni. Ezért, ha bárhogy is tönkreteszik, kizsákmányolják, kénytelen fizetni.
Egyébként miért nem oldod meg úgy a dolgot, hogy mondjuk 3 másik kollégád is te fuvarozod a munkahelyedre és mondjuk ők is beszállnak a költségekbe?
(Tudom, senki nem lakik arra, mint te...)
1980-ban 280.000 autó rótta a magyar utakat, most közel 3 millió. 10-szeres növekedés.
30 éve tömöttek voltak a buszok, most ritkán járnak és alig van tömeg néhány fő járaton.
Az is autóval közlekedik aki egy kis aktával mászkál szólóban Páty és a Fővárosi Bíróság között és az is aki anyagot, szerszámot szállít és 3 melóst maga mögött. Amíg egy aktatáskát el lehetne vinni egy buszon is, addig 3 létrát meg 4 vödör festéket nem. Mégis mindkettő ugyanúgy szív. New Yorkban például helyenként használhatják a taxi vagy busz sávot azok az szgk-k, amelyekben legalább 4 fő ül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!