Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az autós társadalmat miért...

Az autós társadalmat miért nyomják el Magyarországon?

Figyelt kérdés

Illetve negatívan diszkriminálják.


Normálisabb országokban, mint az USA, Kanada, az autós társadalom nincs elnyomva és diszkriminálva.


Már a benzinárak agyonadóztatása is hatalmas pofátlanság.


A másik a munkahelyi diszkrimináció.


A cégnek több pénzt az azoknak bérletre, akik tömegközlekedéssel járnak.Az autósoknak meg általában csak 8 forinttal fizetik a benzint.


Miért nem adnak ugyanannyi összeget az autósnak bejárásra, mint azoknak, akik tömegközlekedéssel járnak?



2014. jún. 14. 12:36
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
85%

"Miért nem adnak ugyanannyi összeget az autósnak bejárásra, mint azoknak, akik tömegközlekedéssel járnak?"


Mert míg 3 autóban egyedül tespednek az autósok, addig ugyanakkora helyen 90-100 embert is el lehet szállítani a munkahelyére.

2014. jún. 14. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
100%

Ez nem az autósok elnyomása. Mi az egyáltalán, hogy autós társadalom? Legfeljebb réteg.

De ha már itt tartunk, miért olyan tragikus itthon a vezetési kultúra? 1:1


A drága benzin és például parkolás forgalomszabályozó eszköz. Így csak az ül autóba, akinek tényleg fontos. Cserébe lendületesebb lesz a közlekedés, kevésbé terhelt az úthálózat és kevesebb a dugó.

2014. jún. 14. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

Bizony, de sok buszon télen hűtenek, nyáron fűtenek, emellett a menetrend sem megfelelő a munkaidőhöz.

A másik, hogy néha sok a kokeró a buszon.

2014. jún. 14. 12:48
 4/15 anonim ***** válasza:
67%
Akkor menj biciklivel.
2014. jún. 14. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
37%

És még lehetne folytatni. A hülye, felesleges buszsávokkal, a piroshullámokkal és egyéb közlekedésszervezési intézkedésekkel mintha direkt szívatni akarnák az autósokat a nélkül, hogy ennek a tömegközlekedőkre nézve érdemi előnye lenne.


A pofátlan adóztatásra meg példa a horribilis átírási illeték (ez Hollandiában pár euró), a felesleges műszaki vizsgáztatás indokolatlanul magas díjai, a "baleseti" adó a kötelező biztosításon, a várható főváros környéki dugódíj stb. És akkor még nem is szóltam az abszurd, az autósokat üldözp, bírságolási rendszerről és gyakorlatról, ami szintén évente súlyos százmilliárdokat hoz a költségvetésnek.


Azért nyomják el, illeti fejik le az autósokat, mert őket könnyen lehet. Nem tudnak elrejtőzni, kibújni alóla. A legtöbb embernek ma már létszükséglet az autó, mert máshogy nem jut el munkába, nem tud vállalkozni, nem tud élni. Ezért, ha bárhogy is tönkreteszik, kizsákmányolják, kénytelen fizetni.

2014. jún. 14. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Teljesen egyetértek az 5. válaszolóval.
2014. jún. 14. 12:58
 7/15 anonim ***** válasza:
71%

Egyébként miért nem oldod meg úgy a dolgot, hogy mondjuk 3 másik kollégád is te fuvarozod a munkahelyedre és mondjuk ők is beszállnak a költségekbe?


(Tudom, senki nem lakik arra, mint te...)

2014. jún. 14. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim válasza:
61%
A hatalmas pofátlanság az, hogy a rengeteg autó tönkreteszi a bolygót, utódaink élőhelyét.
2014. jún. 14. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
72%
Napi szinten használom az autómat, tehát nem lehet autóellenességgel vádolni, viszont nem gondolom úgy, hogy Magyarországon az autósok el lennének nyomva. Tudomásul kell venni, hogy az autó és a tömegközlekedési eszközök használata között jelentős kényelmi különbség van, a kényelmet pedig meg kell fizetni. Az tény, hogy a benzinárakon magas az adóteher, de az ország működéséhez a költségvetésnek szüksége van a bevételre. Ilyen alapon mindenki háboroghatna, a munkavállalók a bérüket terhelő személyi jövedelemadó és járulékok miatt, a munkáltatók a bérjárulékok és a rehabilitációs hozzájárulás miatt, a vásárlók az ÁFA-miatt és a végtelenségig lehetne folytatni a sort. Adót senki sem szeret fizetni, de valamiből működni kell az országbnak. Másrészt ha olcsóbb lenne a benzin, akkor boldog-boldogtalan autóval járna, ami még nagyobb közlekedési káoszt okozna az amúgy is gyakran zsúfolt utakon, nem beszélve a megnövekedett szennyező-anyag kibocsátáson. Bírságolási kritikával sem értek egyet, mivel ha valaki nem szabálytalankodik, akkor nem kap bírságot. 10 év alatt több mint 200 ezer kilométert vezettem úgy, hogy érdekes módon egyszer sem bírságoltak meg, pedig több közúti ellenőrzésen megállítottak és számtalan trafipax előtt elhaladtam. Munkahelyi közlekedési költségtérítésben lehet valami, de szerintem itt is az lenne a cél, hogy ne járjon mindenki autóval. Egyébként gondolj bele abba, hogy akik ugyanazon településen laknak, mint ahol dolgoznak, nekik semmi közlekedési költségtérítés nem jár, mégha a lakásuk és a munkahelyük a település 2 végén található, akkor sem!
2014. jún. 14. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
62%

1980-ban 280.000 autó rótta a magyar utakat, most közel 3 millió. 10-szeres növekedés.


30 éve tömöttek voltak a buszok, most ritkán járnak és alig van tömeg néhány fő járaton.

Az is autóval közlekedik aki egy kis aktával mászkál szólóban Páty és a Fővárosi Bíróság között és az is aki anyagot, szerszámot szállít és 3 melóst maga mögött. Amíg egy aktatáskát el lehetne vinni egy buszon is, addig 3 létrát meg 4 vödör festéket nem. Mégis mindkettő ugyanúgy szív. New Yorkban például helyenként használhatják a taxi vagy busz sávot azok az szgk-k, amelyekben legalább 4 fő ül.

2014. jún. 14. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!