Tanári portfólió: fideszesek, ugye ezt is megmagyarázzátok?
Nem szeretnék csalódni bennetek, várom az indokokat, amik miatt feltétlenül szükséges a tanárok cseszegetése.
"Fideszes vagyok, és ezzel én sem értek egyet. De most örülsz, hogy találtál egy valamit, amiben kissé mellé fogtak? :) Még így is 1000x jobbak, mint a baloldal!"
Mondj egy jó Fidesz intézkedést! Sőt, igazából úgy is feltehetném a kérdést: mondj bármilyen eredményt, amit Magyarországon valaha felmutatott a jobboldali gondolkodásmód.
2. dikkal felesleges vitatkozni, ha tipikusan egy jó intézkedést nem tud mondani, vagy hazudik, vagy bármit tehet a mostani kormány az neki nem jó. Mindenkinek mondom lehet nyugodtan többet fizetni rezsibe, nem kell elfogadni a fizetésemeléseket, stb.. aki erre azt mondja nem igaz az hazudik.
A második, hogy teljesen tisztázatlan még ez a helyzet, senki nem tudja hogy csak egy kérdőívet kell kitölteni és igazolásokat hozzá, vagy több száz oldalas portfoliót kell összeállítani.
A mostani is egy tipikus hiszti nem véletlenül említette a hvg.hu-n az egyik tanár "a pedagógusok nagy része csendben marad", mert a munkájukat akarják végezni nem hisztit akarnak, köztük én is.
Egyáltalán nem vagyok jobboldali, 6 éve tanítok, de engem legkevésbé ez a portfólió ügy érdekel. Nem véletlen az igazgatók hisztiznek akik csak a pénzt nézik, mert más dolguk nincsen. Ha kiderül mit hogy kell és magasabb fizetésbe sorolhatnak megcsinálom.
"nem kell elfogadni a fizetésemeléseket"
Menj be légyszíves a titkárságra, és kérdezd meg az ott dolgozó munkatársaidat, mikor kaptak utoljára béremelést.
Ez olyasmi lehet, mint a varrodákban a teljesítménybér.Úgy van kitalálva, hogy senki ne tudja teljesíteni.
A fidesz tehát úgy tesz, mintha jót akarna tenni a jó pedagógusokkal, miközben tudja, hogy 1000-ből egy esetleg meg fog felelni.A többinek úgysem jön össze, mert úgy van kitalálva.Logika...
Az első észrevételem, hogy a 3. válaszoló keze alá véletlenül sem adnám a gyerekemet. Nem szeretném, ha ilyen felszínes lenne.
Ez egy kapkodó intézkedés, amely minősíthető ugyan önmagában, de nem érdemes, mert eltereli a hangsúlyokról a figyelmet. Legfőbb jellemzője a bizonytalanságkeltés és a megosztás, ezt maradéktalanul teljesíti.
Tanári pályán a bizonytalanság súlyos gond, a diák számára a tanulandó élet nehézségeiben éppen a tanárnak kellene nyújtania a biztos pontot. Akire mindig számítani lehet. Frusztrált tanár soha nem lesz ilyen. Alulfizetett se. Kontraszelektált se. Olyan pedig különösen nem, akinek részletesen előírják, mit taníthat. Ugyanis egy tanárt éppen az kell, hogy jellemezzen, hogy bizonytalan (életbeli és tudományos) esetekben képes helyesen dönteni. Ha nem képes, nem tanár. Ha képes és gúzsba kötik, dühös, vagy elkeseredett lesz. Tanításra alkalmatlan.
Ezek az igazi problémák, amelyek a teljes közoktatási törvénycsomagból, annak járulékos részeiből következnek. A többi (és ez is) csak fodor a zavaros víz tetején.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!