A rezsicsökkentés csak kampányfogás? Miért kell agyonreklámozni az egészet, hogy nehogy legyen aki nem hallja? Minek kell minden társasházba kirakni? Nem elég ha az emberek jól jártak vele, miért kell, hogy ezt szajkózzák folyamatosan?
Igen, mert láthatóan a szolgáltatók trükközni akarnak, ezért szükség van arra, hogy a fogyasztók a kormánytól is tájékoztatást nyerjenek, mert láthatóan a szolgáltatóknak ez egy kínos kérdés..
Mondj már nekem egy példát, mi az ami olyan sokat drágult? Multikban van 30-40% akció, szerinted milyen profit mellett dolgoznak, ha ekkora akciókat tudnak csinálni?
Sarki kisboltban már 3 éve nem változott a tej ára és a tejföl még mindig olcsóbb, mint akciósan a multinál .. de sorolhatnám még!
"Sarki kisboltban már 3 éve nem változott a tej ára és a tejföl még mindig olcsóbb, mint akciósan a multinál .. de sorolhatnám még!"
Akkor eddig vagy ő árulta baszott drágán vagy egyszerűen csak nem figyeled az árváltozást.
És ami azt illeti, ajánlom figyelmedbe a hírek olvasását is és akkor rájössz, hogy az elmúlt 3 évben hogyan nőttek az árak. Hidd el átlagban 20-40%-al emelkedtek.
De így is európához képest nagy az emelkedés.
persze tudom az MTI ezekről valahogy elfeledkezik.
Bár én nem a rezsicsökkentésben látom a gondjaim megoldását, hanem az adócsökkentésben (ugye, aki fizet legyen már könnyebb annak, ne aki medencét fűt),
DE mint politikai marketing ez egy igen hatékonyan működő eszköz.
Törvénnyel van rákényszerítve az összes szolgáltató, hogy az aktuális kormány ami ugye jelenleg igen erősen egy párthoz tartozik, tehát konkrétan egy párt tevékenységét reklámozza. Még az is meg van szabva, hogy hol, milyen felületen, mekkorában.
Nekem személy szerint ez már sok. Amikor a számláim rendezem nem vagyok kíváncsi az aktuális propagandára és zavar is.
"A rezsicsökkentés csak kampányfogás?"
Kérdező te hol élsz? Minden politikai párt elsődleges célja, hogy minél több szavazatot kapjon. Nincs ebben semmi extra.
"A sarki kisboltban, ja... A kisvállalkozók MINDIG jóval drágábban árulnak, mint a multik. Ezt mindenki tudja, aki jár boltba."
lehet, hogy 2004ben ez igaz volt, de ma már közel se igaz. Csodálkozz rá a világra! Ma már belőled élnek a multik, te fizeted meg a kínai terjeszkedés árát. Pont úgy, amikor bejöttek olcsón le kellett tarolni a piacot és ezt a befektetést valahol máshol fizettették ki a fogyasztókkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!