Mit gondoltok Tarlósról? Jobb főpolgármester, mint Demszky volt?
Hogy Tarlós mennyire nemzeti valójában, arról fingom sincs, de iszonyatosan gőgös. A fővárosi közgyűlésen szinte minden ellenzéki felvetésre személyeskedéssel reagál, semmi logikai érvelés. Ha bárki szerint a következetes személyeskedés a helyes nemzeti érzelem ismérve, akkor én azt egyenesen károsnak tartom, mert én a józan ész híve vagyok! Nézzetek meg néhány ülést, az interneten fent van. Aki elfogulatlanul nézi, egy idő után meglátja, milyen is valójában.
"a vállalkozókat akik építették nem fizették ki mint a Megyeri-híd esetében"
- Úgy érted, hogy a Főváros nem fizette ki a Megyeri híd árát?! :o Ez nekem új dolog! Én úgy tudom, hogy ki lett az fizetve a fővállalkozónak, csak AZ nem fizetett az alvállalkozóknak. De ha én tévednék, akkor küldjél már valami hiteles forrást! Ez már csak azért is valószínűtlen, mert az a híd is EU-s forrásból épült nagyrészt, amivel azért el kell számolni.
Más kérdés, hogy akkoriban a lánctartozás jogilag mintha még nem lett volna szabályozva, de erre nem emlékszem. Mindenesetre ez kb. olyan, mintha te építtetnél egy házat egy vállalkozónak, aztán amikor a ház felépül, te szerződés szerint fizetsz a vállalkozónak, aki teszem azt lelép a pénzzel, és a munkások meg nálad dörömbölnek, hogy fizesd ki őket, pedig ők a vállalkozóval kötöttek szerződést.
"de Tarlós többet és jobban dolgozik Budapestért (ld. új alacsonypadlós-buszok, dél-pesti szennyvíztisztító), kerékpárutak."
Végre egy észérv, csak szerintem azért nem teljesen korrekt a következtetés.
A tömegközlekedési akadálymentesítés a 4-6-os villamossal már Demszkynél megkezdődött, és idővel folytatódott. Korábban azért nem igazán, mert nem voltak akkoriban elérhető áron. A buszok nagy részét most is bérlik, ami hosszútávon drágább. Az akadálymentesítés eléggé esetleges Budapesten is.
A dél-pesti szennyvíztisztító mint általában a többi is elég sok gonddal rendelkezik, elég egy esőzés, és a szar elborítja a Dunát! Így akarunk olimpiát?!
A kerékpárutak nem igazán érdem. EU-s támogatás volt rá, és hát abból is lehet lenyúlni. A gond vele csak az, hogy a kilométert számolták csak, nem azt, hogy hogyan van tervezve. Gyakran olyan szakaszok felesleges kanyarok vannak, hogy nem életszerű azon haladni, lehetett volna rövidíteni is, ha egyenesen halad. De nézd meg a Bálna mögötti bicikliutat a Duna-partnál! Kerékpárút lényege, hogy 40-nel is lehet rajta biztonsággal közlekedni, ott viszont a pincérek keresztbe, a gyalogosok hosszába mennek, már ha éppen nem romantikáznak rajta. Vagy nézd meg a 6-os nemzetközi bicikliutat Van, hogy az a felüljáró, amin alig megy gyalogos, viszont kerékpározásra ki van alakítva, TILOS a kerékpározás, tolni kell, pedig akár lehetne az is, hogy gyalogos és kerékpáros együtt mehet rajta. Tarlós a kerékpározás-ellenes, és tömegközlekedés-ellenes is. Csak követni kell alaposan a hozzászólásait, elveit, és a felmerülő javaslatokat, lehetőségeket.
Ennyi fa kivágását még soha senki nem intézte, mintha csak a szemét szúrná. De a lakók fognak belebetegedni.
Demszkynél max a korrupció volt a jellemző, és egy elég unalmas figura volt, de most folyton van miért háborogni, és a korrupció már természetes, sőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!