Ez a rendszer amiben élünk, és amiben az egész nyugati világ tengődik, mégis hogy lenne demokratikus?
Az emberek ma azt hiszik, hogy ténylegesen befolyásolni tudják azt, amit a kormányuk csinál. Elfelejtve, hogy rendszerünkben természeténél fogva minden eladó. Az egyetlen szavazat ami számít az a pénz szavazata. Egy piaci rendszerben minden politikus, minden törvényhozás és ennél fogva minden kormány megvásárolható. Tény, hogy a politika egy üzlet. Ugyan olyan mint az összes többi ebben a piac alapú rendszerben. És elsősorban a saját érdekükkel törődnek.
A szabadság illúziója... Adj az embereknek évente egy választó napot, hogy meglegyen nekik az értelmetlen választás ábrándja, egy értelmetlen választásé, és mi megyünk mint a rabszolgák, és mondjuk: "Oh én szavaztam... A hatalommal bíró emberek összeülnek és tervezgetnek? Ugyan... Ez tiszta hülyeség."
A valódi döntéshozókat, a valódi hatalommal bíró erőket SOSEM fogod tudni leváltani, megválasztani! Akinél a pénz, annál a hatalom!
Nathan Rothschild: "Add a kezembe egy ország pénzkibocsátásának jogát, s én nem törődöm vele, hogy ki hozza a törvényeit"
És kinél van a pénzkibocsájtás joga? Természetesen a bankoknál. Mivel legálisan állíthatnak elő pénzt, amikor kölcsönt adnak. Bővebb infó erről: https://www.youtube.com/watch?v=CvhD9rwaSqE
Na kezd leesni, hogy valójában egy álcázott diktatúrában élünk? Vagy még mindig a hitrendszereid mögé bújsz, amiket a tv és az oktatási rendszer vert az elmédbe?
Én egyet értek veled.
Ebben a "demokráciában" nagyon nem stimmel valami.
Remélem egyre többen fognak erre rájönni.
Ez igaz. De most mit csináljak?
A világ van úgy összepakolva, hogy igazságtalan legyen és a rafináltabb győzedelmeskedjen. ő vigyen mindent. Valami balek ilyenre teremtette.
Nézd!
Van demokrácia ma is.
A pénz és a hatalom demokráciája, az egyenlők és még egyenlőbbek laza és egyoldalú érdek szimbiózisa.
Csak nézd meg hány nagy szervezet van ma a világon ami meghatározza a jövedelmek alakulását.
Ha nem vagy naiv akkor láthatod hogy mind egytől egyig a nagytőke zsinórjaihoz van kötve .
Én nem szeretem a vallást vagy a fajt említeni, ezért csak farizeusok unokáinak hívom őket. Azokat akik a zsinórzat leg végét fogják már évszázadok óta, és már 2-2,5e éve is a zsinór megragadásán fáradoztak.
Erről nem elhanyagolhat könyvek számolnak be.
Megdöbbentő az az érték összecsengés ami 2000év távlatából is elgondolkoztat az összecsengéseivel!
Mutass olyan gazdasági felfogást ami a nagytőkétől indult az ő szabadságát éltette és a társadalmaknak haszna lett belőle.
Ha mind ez így van!
Akkor milyen demokrácia az ahol a szavazataid megszerzése után lassan évről évre egyre élénkebben egy szűk csoport érdekei érvényesülhetnek?
"Ez igaz. De most mit csináljak?
A világ van úgy összepakolva, hogy igazságtalan legyen és a rafináltabb győzedelmeskedjen. ő vigyen mindent. Valami balek ilyenre teremtette."
Az emberek pakolták így össze. Ha az emberek hagyják, hogy ez legyen a nyerő, akkor ez lesz a nyerő.
Van más lehetőség. Volt régen nyers erőn alapuló világ is, amikor nem az számított hogy mennyi reklámmal meg milyen végzettséggel meg milyen stílussal adtad elő a mondandódat hanem hogy mekkorát ütöttél. Persze ez se volt jó dolog.
De a történelem folyamán hidd el, mindig volt szerepe annak is, hogy az emberek mit látnak jónak. Ha az emberek szerint a marketing, a média, a pénz, és a profithajhászás az rossz, akkor képesek lennének harcolni azok ellen, akik szerint ezek a fontosak.
Még mindig sokkal több lehetőséged van boldogulni ebben a rendszerben, mint korábban bármikor. Nézd meg pl., hányan lettek milliomosok vagy milliárdosok egy-egy jó ötlettel és kitartással. Korábban erre sem volt lehetőség, például sem a kommunizmusban, sem a feudalizmusban.
Plusz kritizálhatod is a rendszert, ahogyan most is teszed, nem fog egy nagy fekete autó várni a házad előtt.
Lehet, hogy igazad van.
De mi a következõ konkrét lépés? TE személy szerint mit tudsz tenni? Vagy én? Az egyes ember?
A rendszereket megalkotók így írnak a demokráciáról (érdemes elolvasni, mert érthetővé válik, hogy miért kell mindenhová, akár fegyverek árán is, erőszakkal is eljuttatni a demokráciát):
"A szabadság gondolatát ma lehetetlen megvalósítani, mert senki sem
tudja, miként használja mérséklettel. Elegendő egy népet bizonyos időre önkormányzatnak
átengedni, hogy szervezetlen csőcselékké változzék. Ettől a pillanattól kezdve belső egyenetlenség
keletkezik, ez csakhamar osztályharccá fejlődik, minek következtében az államok romba dőlnek és
hatalmuk többé nem nagyobb, mint egy rakás hamué. Akár saját megrázkódtatásai folytán merül ki
egy állam ereje, akár belső ziláltsága következtében kerül külső ellenségek uralma alá, mindegyik
esetben visszavonhatatlanul elveszettnek tekinthető: a mi hatalmunkban van. A teljes egészében a
mi kezünkben lévő tőke kényuralma szalmaszálat nyújt feléje, s ezt az államnak kénytelen-kelletlen
meg kell ragadnia: ha nem ragadja meg, elpusztul. Ha valaki, aki liberális gondolkozású,
erkölcstelennek tartaná az ilyen nézeteket, a következő kérdéseket tenném fel neki: Ha valamely
államnak két ellensége van, és ha a külső ellenség tekintetében megengedett dolog s nem számít
erkölcstelenségnek akármilyen harcmodort és hadicselt alkalmazni - mint például
bizonytalanságban tartani az ellenséget a támadó és védelmi tervek tekintetében, éjnek idején vagy
számbeli túlerővel támadást intézni ellene -, akkor hogyan mondhatók erkölcstelennek és meg nem
engedettnek ugyanezek a harci eszközök, ha azokat rosszabb ellenség, a társadalmi rend és a közjó
tönkretevője ellen alkalmazzák? Remélhető-e épp, logikus elmével, hogy eredményesen lehet
kormányozni a tömeget ésszerű tanácsok és érvek segítségével akkor, amikor bármilyen, még oly
értelmetlen megjegyzést és ellenvetést is meg lehet tenni, és amikor az ilyen ellenvetés helyeslésre
találhat a népnél, melynek ítélőképessége csak felületes? Tömegben lévő emberek, akiket csupán
kicsinyes szenvedélyek, nyomorult vallási elképzelések, szokások, hagyományok és érzelgős
elméletek irányítanak, áldozatul esnek a pártoskodásnak, amely megakadályoz mindenfajta
megegyezést még tökéletes ésszerű érvelés alapján is. A tömeg minden elhatározása ingadozó vagy
megkártyázott többségtől függ, amely nem lévén járatos politikai titkokban, valamilyen nevetséges
döntést hoz s ezzel az anarchia magvát hinti el a kormányban. A politikának nincs semmi köze az
erkölcshöz. Az az uralkodó, akit az erkölcs vezérel, nem jó államférfi és ezért bizonytalan a maga
trónján. Annak, aki uralkodni akar, egyaránt kell igénybe vennie a cselvetést és megtévesztést. Nagy
nemzeti erények, mint a nyíltság és becsületesség - bűnök a politikában, mert hatásosabban és
biztosabban döntik le trónjaikról az uralkodókat, mint a leghatalmasabb ellenség.
A kellő
munkamódszerek kidolgozásánál figyelembe kell venni a tömeg hitványságát, lanyhaságát,
állhatatosságát, azt, hogy képtelen megérteni és tiszteletben tartani saját életének vagy jólétének
feltételeit. Meg kell érteni, hogy a tömeg hatalma vak, ésszerűtlen és oktalan erő, minden bármely
oldalról jöhető befolyásolásnak kitéve. Vak nem vezethet vakot anélkül, hogy szakadékba ne vigye;
következésképpen a tömegnek azok a tagjai, akik kiemelkedtek a népből - nem értvén a politikához,
még ha a bölcsesség lángeszei is -, nem válhatnak a tömeg vezetőivé anélkül, hogy pusztulásba ne
vigyék az egész nemzetet.Csak az, akit gyerekkorától arra neveltek, hogy független uralkodó legyen,
ismerheti fel a politikai ábécé szavainak értelmét. Egy saját magára, azaz saját köréből származó
újgazdagokra hagyott nép sajátmagát dönti romlásba azoknak a pártharcoknak következményeként,
amelyeket a hatalomért és méltóságokért való versengés valamint az ennek nyomában járó zavarok
idéznek elő. Alkothatnak-e néptömegek megfontoltan és kicsinyes féltékenykedéstől mentesen
ítéleteket, intézhetnek-e országos ügyeket, amelyek nem választhatók el személyes érdektől? Meg
tudják-e védeni magukat külső ellenséggel szemben? Ez elképzelhetetlen, mert egy terv, amely
annyi részre szakadt, ahány feje a tömegnek van, teljesen elveszti egyöntetűségét s így érthetetlenné
és végrehajthatatlanná válik. Csak zsarnokkal lehet terveket nagyvonalúan és maradéktalanul
végrehajtani úgy, hogy az egészet helyesen ossza el az állami gépezet különböző részeire; ebből
elkerülhetetlenül következik, hogy egy ország számára az a legjobb kormány, amely egy felelős
személy kezében összpontosul. Korlátlan kényuralom nélkül nem maradhat fenn egy civilizáció
sem, hiszen az nem tömegeken nyugszik, hanem azok vezetőin, bárkik is legyenek azok. A tömeg
barbár, és ezt a barbárságot minden alkalommal kimutatja. Abban a pillanatban, amikor a tömeg
kezébe kaparintja a szabadságot, az azonnal anarchiává változik, mely a legmagasabb fokú
barbárság. A politikában érteni kell mások gyengeségeinek habozás nélküli kihasználásához, ha
ezáltal behódolást és mások feletti uralmat biztosítunk magunknak. A mi államunknak, amely a
békés hódítás útját követi, megvan a joga ahhoz, hogy a háború borzalmait kevésbé feltűnő és
kielégítőbb halálos ítéletekkel helyettesítse, melyek szükségesek annak a terroruralomnak
fenntartásához, amely vak engedelmességet követel. Az irgalmatlan szigor a legerősebb hatalmi
eszköz az államban. Nemcsak a haszon kedvéért, hanem a kötelesség nevében, a győzelem kedvéért
is ragaszkodnunk kell az erőszak és megtévesztés programjához. A leszámolás tana pontosan annyit
ér, mint azok az eszközök, amelyeket alkalmaz. Ezért nem annyira az eszközök révén, mint inkább
a szigorúság doktrinája révén fogunk diadalmaskodni és az összes kormányt a mi
szuperkormányunknak alávetni. Elég, ha tudják, hogy irgalmatlanok vagyunk minden engedetlenség
letörésében. A régmúltban mi voltunk az elsők, akik bedobtuk a néptömegek közé ezeket a
jelszavakat: "szabadság, egyenlőség, testvériség", s ezeket a szavakat azóta is sokszor
megismételték ostoba papagájok; melyek mindenfelől leszálltak erre a csalétekre. Vele együtt
elvitték a világ jólétét, az egyén igazi szabadságát, mely azelőtt oly jól meg volt védve a tömeg
nyomásával szemben.
Az önmagukat bölcseknek képzelő intellektueljeik a maguk
elvontságában mit sem tudtak kezdeni ezekkel a szavakkal; nem vették észre, milyen ellentmondás
van a szavak értelme és azok egymás mellé helyezése között; nem látták meg, hogy a természetben
nincs egyenlőség, nem lehet szabadság; hogy a természet maga rendelte a nézetek, jellemek és
képességek egyenlőtlenségét épp oly változtathatatlanul, mint az alárendelést a maga törvényei alá.
Nem gondolták meg, hogy a tömeg vak, hogy azok az újgazdagok, akiket a tömeg kiválasztott maga
közül a kormányzás gyakorlására, a politika tekintetében éppoly vakok, mint maga a tömeg, hogy a
beavatott, még ha bolond is, mégis tud kormányozni, míg a be nem avatott, még ha lángész is lenne,
semmit sem ért a politikához - mindezeket a dolgokat a ők nem veszik figyelembe. Ám éppen
ezeken a dolgokon alapult minden időben a dinasztikus uralkodás: az apa fiára hagyta a politikai
ügyek intézésének ismeretét oly módon, hogy arról csak az uralkodóház tagjainak volt tudomásuk és
senki sem árulhatta el az alattvalóknak. Az idő múlásával azután veszendőbe ment a politikai ügye
helyes intézéséről való ismeret dinasztikus átruházásának értelme és ez elősegítette ügyünk sikerét.
Hála önkéntelen, fogadatlan ügynökeinknek, a "szabadság, egyenlőség, testvériség" szavak a világ
minden részén egész légiókat állítottak a mi sorainkba, akik lelkesedéssel hordták zászlóinkat.
Pedig ezek a szavak mindenkor féregként működtek, kikezdték jólétüket, aláásták mindenütt a
békét, nyugalmat, egységet és elpusztították az államaik összes alapját. Ahogy később látni
fogják, ez hozzásegített minket diadalunkhoz; többi között ez tette lehetővé számunkra, hogy
kezünkbe kaparintsuk a legfőbb ütőkártyát - a nemességük kiváltságainak vagy más
szavakkal, a nemesség tulajdonképpeni létezésének a lerombolását, azét az osztályét, amely a népek
és országok egyetlen védelme volt velünk szemben. A természetes, leszármazáson alapuló
nemességük romjain felállítottuk a mi művelt osztályaink arisztokráciáját, élén a pénz
arisztokráciájával. Az ehhez az arisztokráciához való tartozás követelményeit megszabtuk a
gazdaságban, amely tőlünk függ, és a tudásban, melynek irányvonalát a mi bölcseink határozzák
meg. Megkönnyítette diadalunkat, hogy azokkal az emberekkel való kapcsolatainkban, akikre
szükségünk volt, mindig az emberi természet legérzékenyebb húrjaira hatottunk, a pénzéhségre, a
kapzsiságra, az anyagi javakkal való telhetetlenségre; márpedig ezeknek az emberi gyengeségeknek
mindegyike önmagában is elegendő a tetterő megbénítására, mert kiszolgáltatja az emberek akaratát
annak, aki megvásárolja cselekedeteiket. A szabadság elvont fogalma lehetővé tette számunkra,
hogy valamennyi országban elhitessük a tömeggel, hogy kormánya semmi egyéb, mint szolgája a
népnek, amely tulajdonosa az országnak és hogy ezt a szolgát úgy lehet mással helyettesíteni, mint
egy elhordott kesztyűt. A népképviselők leváltásának ez a lehetősége a kezünkbe adta őket és
megadta nekünk a hatalmat ahhoz, hogy rendelkezzünk felettük."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!