Miért nem egy Győr-Székesfehérvár-Dunaújváros-M6-M8 duna híd-M5-M4-M44 csatlakozó autópálya építése az abszolút prioritás?
Figyelt kérdés
Ebben a cikkben nem látom a Győr és a Fehérvár közötti szakaszt, pedig véleményem szerint ez a szakasz tudná leginkább tehermentesíteni az M0-át! Enélkül nincs sok értelme az M8-asnak és a lenti szakaszoknak, mivel az M0-át még mindig nem kerülte ki a nemzetközi tranzitforgalom.
2013. jan. 24. 08:46
1/4 anonim válasza:
Mert még mindig azt a régiót akarják nyomni a vízfejek.
Csak szavakban akarják fejleszteni kelet Mo t.
Gondolj bele, ha fejlődne úgy egységesen az ország akkor emelkedhetnének a bérek, az meg milyen rossz lenne az új magyar arisztokráciának.
2/4 anonim válasza:
Az M0 bővítése M1-M5 között kb 40km építkezést jelent, amit leírsz az 400km-t. És mint tudjuk, Magyarországon irreálisan drága az autópálya-építés, és ráadásul irreálisan lassú is. Így rövidtávon jobban megéri ezt a 40km-t megépíteni. Én igazából az észak-nyugati rész megépülését várom (várhatom, mi? :)).
3/4 anonim válasza:
Azért mert e l b a s z o t t az egész hálózat. amúgy a te ötletednek én nem sok értelmét látom. Ha jól értem egy Békéscsaba-Kecskemét-Székesfehérvár-Győr autópályáról beszélsz, aminek szerintem semmi értelme.
4/4 anonim válasza:
Egyébként ha lenne egy kis regionális együttműködés és nem lenne ekkora korrupció akár már itt is tarthatnánk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!