Miért nem épült fel a négyes Metró 1993-1994-ben az orosz államadósság fejében. Már húsz éve használhatnánk, máig sincs készen. Kinek volt ez jó?
"Így persze az ő emberei húzhattak hasznot az építésből."
Tekintve építkezés hosszát jó sokan termeltek belőle hasznot, meg volt ugye egy 4-es metro anti kampány, meg annak szüneteltetése is, puszta bosszú okán.
Hallottam olyat is, hogy az építkezésre szállított beton vasak nagyobbik fele ki se került a teherautókból. Simán elhiszem. A metro orosz megépítése viszont nem jelentett volna automatikusan orosz szerelvényeket szerintem.
Csak akkor kötelező volt nagyon haragudni a ruszkikra és mindent fújjolni ami orosz ... be is tette a kaput a teljes keleti piacnak meg a magyar iparnak is.
Tehát a magyar lakosság nem számított.
Annak az árán sem,ha soha nem volt,és nem is lesz erre pénzünk? Mert igazság szerint nincs rá pénz.Különben miért
épül ilyen nehezen.
Sokkal jobb lett volna akkor,ezt a lehetőséget kihasználni.
Persze Demszkynek akkor nem lenne Adriai nyaralója,kikötője.
"kíváncsi vagyok az új metrók meddig bírják ..."
Ha nyugatról jön akkor nagyon maximum 20 évet, de nagyon túlbecsültem.
"Ha nyugatról jön akkor nagyon maximum 20 évet, de nagyon túlbecsültem."
Ühüm, az azért ne zavarjon hogy számos nyugati metróhálózaton futnak gond nélkül az itthoninál akár öregebb szerelvények is. Mondjuk azok az orosz metrókkal ellentétben nem a 20-as évek technikai színvonalát hozzák.
Nem mellesleg ez az egész kérdésfelvetés is teljesen fals, ezek nem a hadiiparnak készülnek, tök irreleváns, legalábbis minimum huszadrangú szempont lenne hogy ridegtartás mellett meddig bírják. Ennél sokkal fontosabb hogy mennyi áramot fogyasztanak, mennyire ergonomikusak, kényelmesek.
"Mert igazság szerint nincs rá pénz.Különben miért
épül ilyen nehezen."
Tudsz róla ugye, hogy ama bizonyos lassítás okán amit jelen kormányfő harcolt ki, hogy úgy mondjam bő 1,5x-es ára lett az egész építkezésnek? tehát nem azért épül lassan mert sokba kerül, hanem azért kerül sokba mert lassan építik. Persze ez bonyolult kérdés, mert a Demszky-re sok mindenki haragszik és valószínűleg nem is ok nélkül, de ennek áldozatául esett a 4-es Metro, amit meg valami 1973 óta terveztek megépíteni.
Az is ide tartozik, hogy ha elolvassa valaki a másik két metro is ilyen érdekesen épült meg, a 2-es hosszú évekre fel volt függesztve, a hármast meg több szakaszban építették meg. Meg persze voltak tervek 5-ös és 6-os "Metro"-ról, bár ezek inkább ilyen Metro+Hév, Metro+Villamos összevonások lettek volna.
7-es az én bánatom, hogy a mostani új buszokba alkalmazott hülye székek lesznek új metro kocsikban, amik kevésbé kényelmesek, de legalább nem lehet soha kitisztítani őket ha koszosak lesznek.
"kíváncsi vagyok az új metrók meddig bírják ..."
Jelenleg a 4-es Metróba vásárolt automata kocsik 20 percenként lefagynak. És akkor padlófék és úgy is marad. Tehát előbb be kéne őket üzemelni, hogy kiderüljön. A piros metró vonalra érkező új kocsikkal nincs ilyen gond, mert azok nem autómaták.
Igenis nincs rá igazán pénz.
Ha valamira van,azt gyorsan meg is szokták valósítani a mai világban igy szokás tudnillik:
Az elhúzás senkinek nem érdeke,mert fenn kell tartani az egész felvonultatási rendszert,a rengeteg útzárat,terelést ,az embereket fizetni,cégek felvonulási rendszerét állandóan mozgatni állomásról állomásra...
Amikor elkezdték,már akkor sem volt fedezete,nem volt
átgondolva rendesen.Ennek az eredménye a mai helyzet,és
akkor még a tervezett,és a valódi költségekről nem szóltam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!