Jobbik vagy Fidesz.
Úgy, hogy 2002-ben még az MSZP-re voksoltam. Majd 2006-ban, 2010-ben nem mentem el szavazni.
Nekem tetszik, amit csinál a Fidesz, de keveslem. Végre valaki hozzányúlt a rokkantnyugdíjasokhoz. Végre valaki megpiszkálta a 40 éves nyugdíjas rendőröket. Végre valaki, aki véget vet az egyetemisták lébecolásának. Végre valaki, aki államosít.
De mindez még csak kirakat, ennél több kell, hogy igazán változzon itt valami.
Fideszre.
Most nagyon nehéz, de változás kellett, és ez ezzel jár.
Rendbe kell rakni az országot, az után az ámokfutás után, amit az MSZP-SZDSZ csinált.
Csinálják végig, amit elkezdtek!
A baj az, hogy tök mindegy, kire szavaztok. Ez az ország már el van adva idegeneknek. Itt már a külföldi tőke diktál, és mondja meg, mi legyen. Jelenleg a földben rejlő ivóvíz-készletek kiárusítása folyik. Holnap talán már vizet inni sem fogsz tudni. Szóval teljesen mindegy, melyik csürhe kerül hatalomra, nekünk már nem lesz jobb.
Félek, a jobbik csak egy báb-párt, valamelyik másik párt mesterséges kreációja, hogy megossza a szavazókat!
Biztos hogy jót akar a kormány? Biztos hogy jóirányba halad az Ország? Biztos hogy jólenne ha maradnának 2014 után?
Tiltakozik az Ikarus: kitört a buszháború
[Nemzetgazdaság] 2012.12.11 17:55
Elfogadhatatlan tartja az Ikarus, hogy a Volvo az állami tulajdonba került Rába közreműködésével kívánja a magyar autóbuszgyártás folyamatában résztvevőket 'kiszorítani a gyártási és értékesítési lehetőségekből, veszélyeztetve több ezer munkahely megtartását' - közölte a társaság az MTI-vel kedden.
Az Ikarusbus Kft. ezzel arra a múlt heti hírre reagált, hogy a Volvo Bus Corporation és a Rába Járműipari Holding képviselői buszpiaci együttműködésről szóló szándéknyilatkozatot írtak alá. A társaság közleménye szerint a legnagyobb gyártási, értékesítési hagyományokkal rendelkező Ikarus számára érthetetlen a Rába és a Volvo Bus közötti autóbuszpiaci együttműködés tervezett indításának híre.
Az Ikarus és a többi magyar autóbuszgyártó kész egy hazai vagy nemzetközi gyártási együttműködési programban részt venni, amennyiben ebbe bevonhatók korszerű, modern fejlesztésű járműkonstrukciói, márkaneve, jelentős létszámot foglalkoztató gyártókapacitásai és a beszállítókat is tartalmazó további magyar háttéripari kapacitások - áll a közleményben.
Minden egyes autóbusz hazai gyártása és értékesítése három-négy munkahely megtartását, illetve létesítését teszi lehetővé. A hazai gyártók Magyarországon befizetett adója az autóbusz árának 14 százalékát teszi ki, ami a magyar költségvetés bevételét növelné - közölte az Ikarusbus. A társaság szerint a hazai gyártás csaknem 70 százalék hazai tartalmat képvisel, szemben a Volvo és a Rába által célul kitűzött 30 százalékos értékkel.
MTI
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!