Belerokkanna az ország, ha levennék a lélegeztető gépet a BKV-ről, MÁV-ról?
A fővárosi tömegközlekedésre szükség van, de a BKV-ra nem :) Felszámolnám és egy teljesen új céget hoznék létre másnap a helyén.
A MÁV viszont fele akkora méretben is elegendő volna az ország szükségletei számára. Teherfuvarozás, távolsági (városközi) személyszállítás, és elővárosi személyszállítás - ezekre van szükség, a többit meg lehetne szüntetni. A vasúthálózat méretét szintén a mainak a felére redukálnám ezzel együtt.
Az ország nem rokkanna bele (sőt, jól járna), csak a fent említett két pénztemető.
És ki szívná meg megint? Akik ezekkel közlekednek - tehát mi.
A BKV tényleg egy vicc én megtartanám de az egész bandát lecserélném, és normálisan szedném be a pénzt és normálisan fokozatosan lecserélném a járműveket.
A MÁV így szerintem teljesen rendben van, a kisebb vasutakat ahol naponta kb 10 ember megy az tényleg felesleges pénzkidobás, helyette célszerű a volánt belevenni a dologba, mert ugye az jobban kivan használva. a forgalmasabb vasúti szakaszokat viszont ebből a pénzből simán lehetne fejleszteni. Az országnak mondjuk nagy bevétele van ezekből de ha nem akarják hogy ez mellett elússzon a pénz akkor célszerűbb lenne egy megbízható emberre bízni az egészet aki normálisan megcsinálja a dolgokat, szerintem a MÁV-ot is fel lehetne darabolni több kisebb társaságra mint a volánt, mert így szerintem több értelme is lenne a dolognak.
vagy éppen lehetne plusz terhet róni a nem vasúti közlekedésre azokon a vonalakon ahova vonat is megy (mert hogy ezt tervezik az "okosok".....)
vagy az autósokra kéne kiróni még egy adót, legyen mondjuk "BKV mellőzési illeték".....
egyszerűen csak pár gyökérnek (2-3nak) érdeke hogy ezek az abszolút veszteséggel üzemelő, pénznyelő cégek működjenek.
Meg amint azt tudjuk, az ország=Budapest... 400 milliárdot beleölni a 4-es metróba? amit még a 2 milliós bp-i lakosságból is max, de nagyon max 50 ezer használna napi szinten???? Ja, és az én adóm is benne van, mert ami Bp-nek jó, az az egész országnak jó....VICC AZ EGÉSZ!!!!
Már eddig is sok utast veszített a MÁV a szárnyvonalak bezárásával. A Volán ezt nem pótolja, és sokkal rosszabb is vele utazni. Nyáron a hőségben, télen hóban-fagyban nem leányálom a szabadban félórákat várni a buszra (már, ha egyáltalán jön).
A MÁV-ot újra össze kellene vonni egyetlen céggé. A sok vezérigazgatót és a sleppjét elküldni a búsba.
A BKV nélkül simán elvan a főváros, ez már a sztrájkok alatt is kiderült. Sőt, sokkal kevésbé volt káoszos a közlekedés.
A MÁV-on is kellene változtatni, de teljesen megszüntetni hiba lenne.
Más kérdés, hogy ha megszüntetik mindkettőt akkor az ott dolgozó emberek (nem a vezérigazgatókra és bandájukra gondolok) mihez kezdenének? Rendes, dolgos családanyák és csalásapák, akik napi 10-12 órát dolgoznak keményen a pénzükért munka nélkül maradnának :-(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!