Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért szenvednek ennyit az uj...

Nem dávid kérdése:

Miért szenvednek ennyit az uj alstom metrókocsikkal? Miért nem kezdik forgalomba állítani őket?

Figyelt kérdés
Sajnos a jelenlegi 4-es metró szerelvényei elég elavultak. Nem értem hogy miért pereskedek az alstom céggel? miért nem állítják forgalomba az új metrókat? mert ugye az altstom cég több európai országba is gyártott szerelvényeket de csak itt van velük gond.
2012. jan. 2. 15:07
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
A jelenlegi 4-es metró szerelvényei?
2012. jan. 2. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem felelt meg a legyártott prototípus a magyar szabványnak, mert ugye van eu-s és van magyar szabvány, és a cég elvileg nem vette figyelembe a gyártásnál a magyart, ez a prototípus ideszállítása után, a kipróbálásnál derült ki. Ezen volt a vita, hogy most akkor visszamondják a szerződést, vagy nem, vagy ki lehet-e javítani, és mennyiért, és mit kell kifizetni, mit nem... jelenleg nem tudom, hol tartanak, egy ideje nem hallottam róluk.
2012. jan. 2. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Csak már egyre kellemetlenebb hogy a jó öreg orosz metrók 30-40évre lettek gyártva és már nem nagyon bírják a gyűrődést...
2012. jan. 2. 15:23
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
De ha az ujjakkal is baj van?Akkor te sem szívesen utaznál rajta.Főleg ha baleset veszélyesek.A fékekkel van baj ami igen nagy gond,főleg, tele emberekkel.
2012. jan. 2. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
jok a metroszerelvények csak nálunk nincs megfelelő szabvány és igy szervízháttér se. szoval nem azzal van baj h nem működnek jol hanem h gyakorlatilag csak ugy tudnánk szervizelni őket ha egyaze ygbe kiküldjük franciáknak és ugye ebben nagyon nagy pénzek vannak. abbol van a vita h mi nem kötöttük ki h nekünk magyar szabvány szerinti cucc kell mert ugygondoltuk egyértelmű ők meg olyat csináltak ami nekik pénzügyileg baromira megéri mert igy csak ők tudják szervízelni. a fékek se rosszak csak a magyar szabvány ezt a tipust nem ismeri még ezért is áll a balhé. ezekből meg az következik h amit küldtek volna szerelvényt mi enm vettük át mert aztmodntuk ez igy nemjo és azon is pereskedünk h ezért ködbért nekünk vagy nekik kell e fizetniük. nekünk mert nem vettük át időben nekik meg mert nem olyat küldtek amilyet akartunk
2012. jan. 2. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
és akkor kb. mikor lesz ügynek megoldása?
2012. jan. 2. 16:02
 7/11 anonim ***** válasza:

Először is: A 4-es metró szerelvényei nem elavultak, hanem konkrétan nem is léteznek, még pálya sincs, amin mehetnének. Amire te gondoltál az a 2-es metró.

Másodszor: A legyártott kocsik nem feleltek meg a magyar szabványoknak, de már a Tarlós ezt elintézte, és idén már szállíthatják a kocsikat, ha minden jól megy.

2012. jan. 2. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Kb Ugyan az a helyzet ami miatt az Eu ból sincs az élelmiszer ipari szabványaink miatt hasznunk és teli vannak a magyar kermultik külföldi árúkkal.


Minden magyar szabályzó túl van terjesztkedve.



A metró esetén, a magyar szabványoknak nem felelt meg az Eu s szabvány álltal gyártott fék.

Ahogy a magyar tejfeldolgozó sem csinálhat szemétből sajtot, stb stb


Próbált már valaki egy egyedi építésű autót vagy motort itthon forgalombahelyezni? Nevetséges tortúrrák bürokratikus sokasága. Nem egy versenyautót, homokfutót, munkagépet, helyeztem már forgalomba, ami a németeknél már futott. Nem egyszerű. Sőt ami a németeknek tökéletes arra a magyaroknak még egyébb biztonsági és más eszközöket kell teljesen feleslegesen felszerelni!



KB Olyan mint a HACCP élelmiszer minőségbiztosítási rendszer, ami sehol az Eu ba nem kötelező csak nállunk.

Ilyen inox mosogató, olyan zsírleválasztó, stb stb az olaszoknál meg egy falicsap alatt mosogatnak a Velencei éttermekbe amik több évtizede sőt százada üzemelnek, probléma mentesen. Az az, míg a magyarnak sok sok ménet berendezést meg kell venni, addig másoknak semmit.


Na ez aztán a versenyelőny!

2012. jan. 2. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
83%

Azokkal a kocsikkal semmi baj nincs, (nézd meg a honlapjukat, hogy hány városban fut szerelvényük) csak annyi, hogy nem sz Ő kispajtásaik keze alatt fut át a lóvé.

Magyarul: Egy kocsi 8 Ft és nekik erre van 12 Ft-juk. Namost a 4 Ft nem olyan kezekben marad amiből később vissza lehet pénzelni a pártot!

Na ennyi a bajuk az Alstom kocsiknak!

2012. jan. 2. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Komoly gondok vannak a metrókocsikkal, és jogos az NKH izmozása. Nincs 2 független fékrendszer, ha az elektronikája zárlatos lesz (ami nem irreális gondolat), akkor hoppá, nincs fék az egész szerelvényen. Biztos, hogy ti ilyen kocsikban akartok utazni?
2012. jan. 2. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!