Hogyan lehetne rendbetenni a MÁV-ot?
Az attól függ, hogy rövid, vagy hosszútávon.
Az biztos, hogy a fölöslegesen szétszabdalt MÁV-ot, újra kell egységesíteni, végkielégítés nélkül el kell küldeni az embereket.
Minden esetre, a MÁV járműjavítót is fejleszteni kell, azokkal az emberekkel, akik a vasúti járműgyártásban dolgoztak. Mondom ezt, azért, mert új motorvonatokat, illetve szerelvényeket is, le kéne gyártatni, de nem a nulláról, hanem akár, külföldi licenc alapján (amelyik megérné).
A széles nyomtávú vasúti vonalat is ki kéne építeni (Csaptól - Bécsig, de Budapesten meg kéne azt oldani, hogy Törökország felé is legyen egy, leágazása).
Teljesen két vágányosítani kéne a Bp. - Kelebia, illetve Cegléd - Szeged vasútvonalat. A további vasúti vonalakat is fejleszteni kéne.
Igaz, ezekbe pénzt kéne beleölni.
Egy szónak is, száz a vége: fejleszteni kell!
'Nekem "sajnos" van egy rokonom, aki a MÁV-nál van vezető beosztásban .Olyan laza az öreg, hogy teniszezni jár munkaidő alatt, vállalati kocsival furikáztataja magát mindenhová.Azt hiszi az öntelt majom hogy mindnet megtehet, amíg egyszer pofán nem vágom.'
Az ilyeneket páros lábbal, azonnali hatállyal, a le nem dolgozott idő (teniszezés) kifizettetésével kirúgni.
Cserébe olyan embereket felvenni, mint Berendi Tibor volt. (Ferencváros volt állomásfőnöke)
Napi 14-15 órát dolgozott hétfőtől szombatig, vasárnap meg napi 7-8-at. Persze a többségét a túlóráknak ki sem fizették! A sok munka nem káros az egészségre, így több, mint 80 évig élt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!