Miért omlik össze a máv egy kis hótól?
A MÁV nem a hó miatt omlik össze, az össze van már omolva, elég régóta.
Van pár vonatmániás youtube-er, akik próbálnak objektivek és szakmaiak lenni, érdemes ránéznie annak, akit érdekel, elmondják, hogy a sinek, a váltók, a mittoménmilyen nevü fa összekötő deszkáktól, kezdve, a mozdonyig, mindennel, de mindennel baj van. Nincs elég ember, nincs elég mozdonyvezető, kaller, szerelő...
#16:25
Az igaz, hogy emberhiány van a mávnál (és a kevés pénz miatt létszámstopp is wtf), de ma konkrétan a hó miatt omlott össze. Leszakadt a felsővezeték, ami nem szakadt volna le, ha lézerjani adna pénzt a karbantartásra és nem mókolgatnának 3 évente a cég átszervezésével, hogy ki és mit tarthat karban meg ilyenek, hanem mindent a máv tartana karban úgy mint régen. Ez lenne a hatékony, mert ők tudják hogy mire van szükség, van (volt) hozzá szakember és nem kellett hónapokat szórakozni a beszerzésekkel. Ezt mint belsős (belsősebb) mávos mondom.
Én kifejezetten örülök a 15-20 perces késéseknek!
Így az előző ( Késett.) vonattal tudok menni hazafelé, és elérem a Volán csatlakozást. :)
Olyan "csodálatosan" össze van hangolva a MÁV, és Volán menetrend, hogy, ha pontosan járnak a vonatok, akkor pont 2 perccel korábban elmegy a Volán busz, és kutyagolhatok fél órát, vagy ülhetek a vasúti kocsmában a következőt várva...
Például azért késnek mint ahogy például Németországban - Ausztriában stb...
a havazás miatt!!!!
A havas pályán (sinnen) nem mehet a vonat azzal a sebességgel amivel száraz pályán. Biztonsági okok miatt.
De mit várunk olyan emberektől akiket a vezérük titokban mélyen lenéz és megvett - például - mert büdösek!!! Azoknak ez nehéz megérteni!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!