Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Orbán filippínó, indonéz...

Orbán filippínó, indonéz munkaerői a BMW-t is tönkreteszik?

Figyelt kérdés

[link]


A komment szekció tele van azzal, hogy ezek a gyárak magyar munkaerőt rúgtak ki az utóbbi években olcsó dél-ázsiai migánsokért. És ez lett belőle, instant karma.

A Fideszesek szerint mégis jó ez az olcsó munkaerő behozatal? Lassan már el fognak menni innen a német cégek is ha így folytatjuk.


szept. 16. 23:05
 1/10 anonim ***** válasza:
De amúgy a vendégmunkások is sorra adják be a felmondásukat.
szept. 16. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Miért nem fizeti meg a multi a megfelelő béreket?
szept. 16. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

A BMW magyarországi gyára még nem rúgott ki egyetlen magyar melóst sem mivel tudtommal még nem termel.

A Continentál azért zárta be az egyik gyáregységét mert sz@patta a vezetést a szakszervezet.

A német cégek pont az olcsó munkaerő miatt vannak itt.

#2 Én az Audinál győrben még nem halottam minimálbéres dolgozóról, de a multi azért lett az ami mert a számára megfelelő munkabért fizette mindíg is. Amennyit neki megért az a munka. Ne felejtsük el hogy aki fizeti a zenészt az rendeli a számot.

szept. 16. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Megeshet
szept. 16. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
0%

MÁVAG-ért nem aggódtál, csak ezek a betolakodott kva gyárak vannak úgy a szíveden?

Amúgy megnézném, kinek mi köze van az évekkel ezelőtt elszart fékrendszerekhez. A pinoy katrabahók 90%-a például másfél éve még azt se tudta, merre van az a csodás Hangari.

szept. 16. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Működik már a BMW-gyár?
szept. 17. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Kedves Kérdező, a Continental-nak két nagy, elkülönült üzletága van, az abroncsgyártás és a mindenféle autóipari alkatrészgyártás, ne keverd össze a kettő, hogy honnan rúgtak ki magyar dolgozókat a gazdasági migrik kedvéért!

A Continental rengeteg autóhoz, sok autógyárnak szállít be alkatrészeket. Az alkatrészgyártás egy viszonylag új üzletág az abroncsgyártás mellett, igazából eredetileg nem is Continental gyárak ezek, hanem felvásárolt kisebb-nagyobb régebbi alkatrészgyártók. Ráadásul ezeknek az alkatrészgyáraknak a (kezdeti) veszteségeit a másik nagy üzletágból finanszírozták, most meg már ott tartanak, hogy szétválasztanák a két üzletágat, hogy az alkatrészgyártást magára tudják hagyni, ha továbbra is veszteséges marad. Ez a botrány valószínűleg megpecsételi a veszteséges gyárak sorsát...

szept. 17. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

"Az alkatrészgyártás egy viszonylag új üzletág az abroncsgyártás mellett, igazából eredetileg nem is Continental gyárak ezek, hanem felvásárolt kisebb-nagyobb régebbi alkatrészgyártók."


Ez messze nem igaz. A Continental évtizedek óta gyárt autóalkatrészt Magyarországon is legfeljebb te nem hallottál róla.


A budapesti Continental Temic is 20+ éve gyártja az autókba az elektronikát.

szept. 17. 06:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
#8 A viszonylag újat a Continental léptékben értettem, a Temic 2002-ben került a Continentalhoz.
szept. 17. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Yes
okt. 29. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!