Megérte Gyurcsánynak eladni a vasutat?
Inkább az volt a baj, hogy a rohadt Imf nem engedte a GYesevnek, hogy megvegye.Legalább nagyrészt magyar kézen lenne.
Hülye Gyurcsány meg eladja egy másik állam szintén állami vásúttársaságának.Szégyen.
Nem tudod mit beszélsz.
Vagy szándékosan hazudsz.
A MÁV Cargo nem azonos a MÁV-val. Ahogyan a MÁV START sem.
#3 MIELŐTT eladták, ezek a cégek egy egységet alkottak és a teherszállításból befolyó nyereség részben legalább fedezte a személyszállításban mindig, mindenhol megjelenő veszteséget a tömegközlekedésben.
2006-ban magyar államvasutak része volt, akkor csináltak belőle önálló céget amit 2007-ben meg is hirdettek eladásra és 2008-ban el is adták.
"És a külföldi tulajdonú szerelvények tökéletesen működnek is, ellentétben az állami kézben lévőkkel..."
nem is utaznak a nyugdíjasok ingyen bécsbe
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!