Mar a Máv-ot is be lehet sorolni a kórházak és az iskolák mellé? Az is összeomlott?
Mit gondolsz, miért megy autóval, aki teheti?
Egyébként a BKV buszok is szarok és nem bírja a légkondijuk a meleget, meg persze sokat van nyitogatva az ajtó.
Nekem volt az első, mikor egyetem alatt dolgoztam,hogy összeszedjek egy ki autóra pénzt.Sokat megjárt B Corsa volt, de volt benne klíma meg fűtés is.Ezerszer jobb és megbízhatóbb volt, mint a hulladék MÁV/Volán/BKV trió.
Igen, az egészségügy teljesen elesett, már az életmentő műtétek elvégzésére sem minden esetben képes egy-egy kórház, és most tovább ritkítják a fővárosi ügyeleteket is. Lassan ott tartunk, hogy csak elfekvőként funkcionál a kórházak többsége. Volt, akinek szlovákiába kellett mennie, hogy életmentő beavatkozást hajtsanak rajta végre, ha a magyar egészségügyön múlna, akkor már nem élne.
Az oktatás is csak vergődik, nincs utánpótlás, és nem is lesz, ameddig nem eszközölnek radikális reformokat, de erre nincs szándék a kormányzat részéről.
A távolság vasút közlekedés is összeomlott, az elővárosi vonatok még jobban tudják tartani a menetrendet, de azok is rendkívül megbízhatatlanok.
Viszont a kormány és a NER elit nem a közegészségügyet használja, a többségük magániskolába járatja a gyerekeit, és nem használnak vonatot. Az átlag magyar pedig nem számít, ameddig biztosan van 2-2,5 millió szavazó. Ha csökken, akkor választások előtt jön az eszetlen pénzszórás és a töménytelen propaganda, közben az ország szétrohad, és egyre rosszabbul élünk.
#1 Én vonattal járok munkába, az elővárosi vonatok is megbízhatatlanok, szinte minden nap van valamilyen nagyobb fennakadás pl. felsővezeték szakadás, váltó vagy biztosítóberendezés meghibásodás, de ha szerencsés vagy, akkor csak havi 1-2 alkalommal futsz úgy bele, hogy téged is érintsen. Viszont tavaly is volt olyan hetem, amikor a reggeli és az esti vonatom is késett vagy kimaradt szinte minden nap.
Még most is napi szinten közlekednek a régi vinat, amelyekben nincs légkondi és korszerű utastájékoztató rendszer, de sokban az ajtók is csak az elindulás után záródnak.
A tisztaság pedig mind az új, mind pedig a régi vonatokon hagy kívánnivalót maga után.
Sok esetben szappan sincs a mosdóvan, egyszer nekem kellett fertőtlenítőt adni egy külföldi anyukának és a kislányának, baromi kellemetlen volt, hogy még ezt sem tudjuk biztosítani.
Szóval bővebben van probléma. Az állomások és a pályaudvarok is elhanyagoltak. A Keleti undorító és korszerűtlen, de Rákos is borzalmas.
Az nem igaz, hogy megszűntek létezni a vonatok, viszont a menetrendet már nem érdemes nézni, a valóságnak semmi köze nincs hozzá.
Ezen kívül takarítani egyáltalán nem szoktak már évek vagy évtizedek óta. A létfontosságú javításokra sincs elég ember; karbantartásra, kisebb javításokra (pl. légkondi) vagy a vécétartály ürítésére (!) pedig egyáltalán nincs.
Ha minden így megy tovább, néhány éven belül meg fog szűnni a vasúti személyszállítás Magyarországon.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!