Volt olyan csoport, aki jobban pofára esett a budapesti főpolgármesterválasztáson, mint az autósüldözöttek?
Autósüldözöttek = azok a szinte kizárólag autóval közlekedők, akik elvárják, hogy körülöttük forogjon a világ, minden más jármű és a gyalogosok közlekedését hozzájuk igazítsák. A hetvenes években kialakult autósközpontú közlekedésszervezést 2024-ben is elvárják. Elégedetlenek a kerékpársávokkal, a korábbi utak vagy parkolók zöldfelületté, játszótérré alakításával, az aluljárók mellett a felszínen is kialakított zebrákkal (pl. Astoria, Örs vezér tere).
Ezek az emberek folyamatosan hangot adtak annak, mennyire bíznak a főpolgármester választásban. Nem is volt alaptalan a bizakodás, hiszen az ötből három jelölt deklaráltan őket kívánta képviselni: Szentkirályi Alexandra, Brenner Koloman, Grundtner András.
Az eredmény: előbbi kettő visszalépett, utóbbi pedig valami 5% körüli eredményt ért el.
Tehát a budapesti lakosság 5%-a kívánt lemaradni a múltban. Persze lehet mondani, hogy egyéb szempontokat figyelembe véve az autósüldözöttek inkább Vitézyre szavaztak, de tőle pont ugyanazt a felfogást lehetett várni e téren, mint Greg Christmastól. Ha igazán fontos lenne ez az ügy, egységesen beálltak volna Grundtner mögé, miután Szentkirályi visszalépett.
Mi a véleményetek?
Igen, a Szentkirályi és a Vitézy szavazók együttesen.
Kemény lehetett 0rbánosként egy háborúpárti, sanszosan lmbtq tag jelöltre szavazniuk, miközben a Vitézy szavazók, meg egy függetlennek hitt jelöltre, úgy, hogy közben, állami támogatott volt.
Két csoportot sikerült szemenköpni. Nem kicsit, nagyon.
Budapestiek most szívhatnak tovább, megérdemli a sok ostoba.
Szerencsére a családommal sikerült az ótvaros Bp,-ről elköltöznünk
Maradt egy, a kormányzattal normálisan kommunikálni képtelen főpolgármester egy végletesen megosztott közgyűléssel a csődközeli helyzetben, itt mindenki szívni fog.
Amúgy meg az emberek nem az alapján szavaztak, amiket te itt írtál.
Én autósként azt mondom, nem lenne gond a parkolók átalakításával van a probléma.
PL:az ilyet megszüntetném és párhuzamos parkolásra alakítanám át:
Max oldalazva fér el valaki, nem beszélve a babakocsikról.
A legnagyobb probléma,hogy kompromisszumképtelen módon történnek ezek az átalakítások.
Azaz, mondjuk a lánchídon megszűnök a közlekedés.Oké, szűnjön, régi híd meg amúgy is keskeny.Viszont, nem építenek alagutat a közelébe vagy új hidat.
Budapest, közösségi parkolóházak, mélygarázsok számát tekintve hatalmas lemaradásban van.Az elmúlt 30 évben alig építettek ilyeneket.Amik vannak, azok privát tulajdonúan és nem nyilvánosak.
"Amúgy meg az emberek nem az alapján szavaztak, amiket te itt írtál."
Magyarán az Üllői úti kerékpársávok miatt ajvékolás nem több, mint buta hisztike.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!