Mi az a médiahack?
Amit Magyar Péter csinált, az nem média-hack a szó hagyományos értelmében.
A média-hack az egy olyan cselekedet, amivel hirtelen óriási média-figyelmet tud elérni valaki, amire nagyon felkapja a fejét a média és/vagy a médiafogyasztók. És az adott cselekedet célja eleve kimondottan az, hogy a médiafigyelmet fokozza. A média-hack kifejezésnek van egy olyan színezete, hogy nem bevett módszerű figyelemfelkeltéssel operál, hanem valami egyedivel vagy újszerűvel.
Magyar Péter úgy hack-elte meg a médiát, hogy vannak kapcsolatai, akik elérték, hogy a facebook posztjainak elérését az átlagosnak a sokszorosára pörgesse fel a facebook az algoritmusai által és hogy a legolvasottabb hírportálok majd' minden második cikke, bejegyzése róla szóljon.
Ez is felfogható a média meghack-elésének, de nem számít hagyományos értelemben véve média-hacknek.
A hangfelvételekkel való haknizás sem volt média-hack, mert semmi egyedi vagy újszerű nem volt bennük, egyszerű politikai botránykeltés volt. Amit Magyar Péter kapcsolatai révén a facebook-on és az olvasottabb hírportálokon felpörgettetett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!