Miért van az, hogy a közösségi médiában sokkal több ellenzéki szavazó van, mint fideszes?
- Egyrészt mivel, ha ők elégedettek, akkor minek írjanak. Mindig a negatív dolgok a figyelemfelkeltőbbek, a jó hír nem hír, átsiklik felette az ember. Ennek pszichológiai okai vannak. A hírműsorok is ezért főleg válságokról, katasztrófákról, háborúkról, balesetekről, tragédiákról, rossz dolgokról szólnak.
- Másrészt társadalmi összetételben is lehet különbség. A fideszesek egy nagy része középkorú, sokat dolgozik, gyerekeket nevel, nem ér úgy rá, mint a fiatalok vagy az idősek.
Ennek több oka lehet:
* A közösségi média nagy része az ellenzéket pártolja, a kormánypártiaknak pedig kevésbé kedvez, időnként korlátozza is.
* 10-nél több éve vannak ellenzékben, bizonyára frusztrálja őket, hogy sehogy sem sikerül kormányra jutniuk.
Hát nem tudom, hogy ez valóban így van-e.
A közösségi médiában azért kell valamennyi értelem, hogy felépítsd a csatornát nulláról a semmiből mindenféle hátszél nélkül. Ez pedig a kormánykritikus emberekre jellemző.
Na jó, pontosabban az értelmesek emberek kormánykritikusak.
Ahogy Orbán Viktor hivatalos oldalán megfigyeltem, az átlag Fidesz-szavazó a következő szavakat-szókapcsolatokat ismeri:
1. Áldja meg
2: Isten
3. Drága
4. Miniszterelnök
5. Úr
6. Hajrá
7. Magyarok
8: Putyin
9: Béke
10: Hazaáruló
Továbbá 3 emojit: a szivecskét, az orszagzászlót és a bicepszeset.
Na most ezzel a szó- és karakterkészlettel az ember nyilván nem tud úgy érvényesülni mint egy írástudó ember.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!