Debrecenben 1,8 km útszakasz felújítása miért kerül több mint 7 milliárd forintba?
Ugyan azért, amiért Magyarországon minden állami beruházás ára a végtelenbe és tovább elszáll: az elhibázott gazdaságpolitika miatt az egekbe pumpálták az építőipari árakat, így paradox módon egyszerűen tényleg többe kerül itthon építkezni, mint mondjuk Németországban, és akkor erre jön rá a korrupció, a nemzeti urambátyám rendszer lehúzása.
Így történik meg, hogy itthon egy nyamvadt kis utca kiszélesítése 7 milliárdba kerül, 31 km autópálya 400 milliárdba, Varsóban meg 166 milliárd forintért teljesen átépítenek és nyugat-európai szintre hoznak fel egy főpályaudvart, a város alá alagútba helyezik a síneket és új, földalatti villamosmegállókat is építenek, amiről Budapesten még álmodni sem merünk már, mert megjelenik Lázár és azt is leállítja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!