Nem fél a Fidesz, hogy a jelenlegi MÁV-Budapest bérletes intézkedésével elveszíti a szavazói jelentős részét?
Tegyük félre a politikai csatározásokat!
A mozgás az élet!
Mi lesz a hétköznapi, dolgozó emberekkel, akik nap mint nap mennek a munkába, bárhova? Miért kell nekik 60% drágulással számolniuk?
Ki kezdeményezte ezt a változtatást?
#3
Valójában a legtöbben jól járnak ezzel a rendszerrel, mert csak ott lesz többletfizetés, ahol nem a helyi volán, hanem egy város magaa működteti a tömegközlekedését.
Viszont a kormánypárti városok jó ajánlatot fognak kapni, az ellenzékiek meg rosszat.
Mondjuk szerintem Lézer Jankó meg is lepődött rajta, hogy karigeri kapásból azt mondta, hogy neki megfelel a fogadjuk el egymás bérletét ötlet, csak egyezzünk meg, hogy a napi több mint 3 milla felszálló utast szállító BKK-t mennyi illeti meg a jegy és bérlet bevételekből.
Még mindig nem a politikai csatározás a lényeg!
Hol vannak ebben a történetben az EMBEREK?
Ők jól fognak járni ezzel a változtatással?
Ha Lázár Jánostól indul az ötlet, ez mennyire fogja befolyásolni a jövendőbeli szavazások kimenetelét?
Hányan fognak elpártolni a Fidesztől az ilyen intézkedések miatt?
"Az, hogy a főváros nem akarja az inflációval megemelt összeget kifizetni"
Ugye az állam az eddigi hírekkel ellentétben nem csupán csökkenteni, hanem az infláció mértékével akarja emelni a 2016 óta változatlan közlekedési támogatást, amiből eddig egyáltalán üzemelt a HÉV?
#6
A fidesznél 2010 óta soha nem is az emberek érdeke volt a lényeg, hanem a megszerezhető politikai haszon. Kerül amibe kerül.
Az elmúlt két év magyar inflációjának legalább fele a kormány eszetlen osztogatásának következménye.
Most sem az a lényeg, hogy az emberek jól járnak-e, hanem hogy a tömegközlekedés finanszírozható-e abból a bevételből, ami a mostani leginkább propaganda célú változtatás után befolyik.
Ha nem finanszírozható, akkor ez megint hiányhoz vezet az érintett cégeknél, amit majd valahonnan finanszírozni kell.
De az embereket csak az fogja érdekelni, hogy nekik mennyibe fáj egy bérlet, vagy jegy.
"De az embereket csak az fogja érdekelni, hogy nekik mennyibe fáj egy bérlet, vagy jegy."
Akkor megegyezhetünk abban hogy csökkenni fog a Fidesz népszerűsége?
Mert akármennyire is a cégek érdeke, az emberek érezni fogják ezeknek a döntéseknek a következményeit és el fognak pártolni. Ha pedig a nép szava számít, 2026-ra a kormányt is leválthatják, akkor is, ha semmilyen esély sincs egy normális kormányzásra.
#9
Sajnos nem.
Ha olcsón utazhat a nép, akkor nem érdekli, hogy ki fizeti a számlát.
Ha valami rossz lesz, arra meg majd találnak egy bűnbakot.
Az sem érdekelte, hogy ki fizeti a gáz, a villany, a víz, a csatornadíj azon részét amit nem neki kellett. Hogy mi lesz amikor végleg lepukkannak a közműhálózatok. (Rezsicsökkentés rulez)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!