Budapestiek kire szavaznátok jövőre?
Szinte biztosra vehető, hogy az LMP indította Vitézy Dávid elfogadja a felkérést és indulni fog a főpolgármesteri választáson.
A 3 legesélyesebb jelölt:
Karácsony Gergely
Vitézy Dávid
és az ismeretlen Fideszes jelölt (pletykák szerint Ferencz Orsolya lehet)
Ha Vitézy Dávid elindul, akkor sikeres lehet az LMP munkája, hogy megbuktassa az ellenzéki jelöltet, mivel Vitézy Dávid nem csak a fideszesek, de az ellenzéki és még a bizonytalan párt nélküli szavazók körében is népszerű.
Jobbik meg a Mi Hazánk jelöltjéről meg kár még beszélni is, mert e két pártnak 0%-os esélyük van bármire is Budapesten.
9
Az a baj, hogy csaknem mindenki hanyagolná a tömegközlekedést és a többség lusta gyalogolni is, viszont egy városban véges mennyiségű autó fér el, mind az utakon, mind a parkolóhelyeken.
A szmogról, zajról nem is beszélve!
Igen, van, aki vidékre megy, van, aki szállít (nagy dolgot vagy beteget).
De nem fér bele, hogy 10 perc gyaloglás helyett autókázzon, vagy 3 megálló metró és 2 megálló villamos / 20 perc bicajozás helyett autókázzon. De az is felb, ha a Teréz körútról autókázik az Arénába moziba, vagy a Normafára felautókázik villamos és a 21-es busz helyett, majd 1-1 szelet rétes és 10 perc séta után vissza.
Ilyen mennyiségű autó egész egyszerűen nem fér el Budapesten!!! Meg sehol sem.
A világ fejlettebb részein erőszakkal szorítják ki az autósokat és igen, mindenhol van kerékpárút (bár van, ahol járdán, pl Németországban tömegesen láttam ilyet, önmagában nincs ezzel gond, bár ott irányhelyes!!), nincsenek fejpályaudvarok, mindenféle vasút megy keresztül-kasul külvárosokon, belvároson.
12#
Elméletileg, liberális demokrácia van.
Ne az állam vagy az önkormányzat akarja megmondani, mivel közlekedj.
Nekik csak a feltételeket, infrastruktúrát kell biztosítani, fenntartani.
Budapesten 30 éve nem fejlesztik a közút infrastruktúrát.Nincsenek parkolóházak, mélygarázsok.Sem föld alatti átvezető út.Utóbbi esetén, lehetne csökkenteni a felszínen az autók számát.
Parkolóház/mélygarázsok esetén meg az út kellett, járda melletti parkolásokat.
Amit Nyugat-Európában csinálnak a bolond zöldek, az meg nettó szocializmus.Ha rajtuk múlna a segged kitörléséhez sem használhatnál wc papírt.Ne az legyen a példa,hanem inkább elrettentő.
A klasszikus, nyugatias polgári léthez hozzátartozik a gépjármű.
10#
Vitézy Dávidka, Orbán rokona, ezzel került be a BKV élére,mindössze 25 évesen.
Mit tett le az asztalra?
Volt olyan projektja, hogy összehangolni a vonatokat-buszokat országszerte.Sikertelenül, még mindig sokan integetnek a busznak/vonatnak, miután megérkeznek az állomásra/megállóba.Évtizedes probléma.
Közlekedési szakértőnek hívatja magát.Az nem szakértelem,hogy "mennyen mindenki biciklivel".
14
Minél több út, annál több autó.
Sajnos pont az infrastruktúra segítségével kell gyaloglásra, tömegközlekedésre és kerékpárra, rollerre kényszeríteni az embereket.
14
Oh igen, a klasszikus, nyugatias polgár a gépjárműben mereszti a seggét, ha kell, ha nem. Hát persze.
16.
Kènyszerìteni nem szokàs egy demokràciàban.
19
Inkább meghalni szokás egy demokráciában, ugye, a zaj és a szmog miatt?
Meg amiatt, mert sok birkának 5 perc gyaloglás sok.
17
Mintha nem pont azt írtam volna, hogy értelmes alternatíva kell.
De a Galvani híd vagy alagutak vagy épületek lebontása több forgalmi sávért nem értelmes alternatíva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!