Nem kellene Brüsszelben tiltakozni, nemzeti konzultációt kiirni, vagy harcolni azellen, hogy Brüsszel ne a reptérre küldjün pénzt, hanem a tanárok fizetésérét emelje már meg végre?
A reptér VISSZAvásárlása nagyon fontos. Stratégiai ág, a MALÉV is jó lett volna ha állami tulajdonban marad - akkor még most is létezne.
Nem kellene gyurcsányéknál reklamálnod inkább, hogy most miért is kell olyan stratégiailag fontos cégre pénzt kiadni ami korábban teljesen állami tulajdonban volt? Mert csak ezért kell most megvenni, mivel 2007-ben ők eladták.
Pont most, amikor háború van a szomszédunkban, amikor Európa közepén az a gazdaság egyik biztosítéka, ha repülővel is lehet ide utazni, árut szállítani, meg kell venni a repteret ha eladó, mert ha más veszi meg akkor sok évtizedig nem lesz többet rá lehetőség.
Ez egy befektetés a jövőbe.
2002-ben Medgyessy az osztogatás ígéretével nyert, meg is emelte a tanárok bérét jelentősen. de mivel azt a pénzt költötte el az egyszeri osztogatásban amiből befektetéseket lehetett/kellett volna inkább finanszírozni, a következő évben már nem is volt miből kifizetni az emelt béreket. Megindult a hitelfelvétel, a gazdaság szűkülése és a magasabb bér hamar kevesebbet ért, mint az emelés előtt.
Előbb kell a gazdaságba ami kitermeli a pénzt amit oda lehet adni béremelésbe, és akkor nem csak 1 évig lesz jó a tanároknak, hanem folyamatosan.
Nem kellene inkább azért hisztizned Brüsszelben, hogy kamatostul fizessék már ki nekünk azokat a forrásokat amiket lassan 2 éve jogellenesen, hazugságokra hivatkozva tartanak vissza? Akkor már rég emelték volna a tanárok bérét.
#2 nem, nem fontos. Sőt, felesleges.
A malév is egy csődtömeg volt, jó hogy megszűnt. Minden ami állami Magyarországon, az csődtömeg, és szar minőségű is, emellett drága.
Ez egy befektetés lenne a jövőtlenségbe, egy újabb értelmetlen pénztemető, lakossági sarcközpont.
Még szerencse, hogy a bécsi repteret a nyugati pályaudvarról átszállás nélkül el lehet érni.
#5 Miért kell mindig hazudni?
A MALÉV nem volt csődtömeg amikor eladták. Utána lett az amikor az új tulajdonosok mér nem működtették jól.
Amikor eladták a közműcégeket akkor is ment a mese, hoyg majd miylen fejlesztéseket fognak csinálni a cégek meg majd a verseny leviszi az árakat, aztán megtapasztalhattuk, hogy fejlesztés, beruházás nulla volt sok éven keresztül, az árakat meg mindig emelték, infláció felett. Aztán ment ugyanez a hiszti amikor Orbánék vissza akarták vásárolni és eltelt egy évtized, de nem mentek tönkre, nem lettek veszteségesek és nem szűnt meg a közmű szolgáltatás - ellenben rengeteg beruházás történt azóta.
Főleg szánalmas most ilyen mesékkel próbálkozni, mikor már van bőven tapasztalatunk az állami cégek privatizációiról. Fizettük ezek árát már vörösiszap katasztrófával, hatalmas számlákkal, áremelésekkel is és tudjuk, hogy a magyar állami vagyont érdekes módon el lehetett adni francia állami érdekeltségeknek, az valahogy tudta jól működtetni még a hozzád hasonlók szerint is.
#7 nem hazudok. Ti, komcsik hazudtok már sok generáció óta.
Ami magyar állami/strómani, az szar, lásd pl máv, úthálózat, és igen, pont a közműcégek, amiknél lerohad az infrastruktúra, miközben 7x áremeléssel adják a gázt, és az áramot is erősen túlárazzák.
Aztán ott van a digi is, amit megvett a pártállam, azóta durva áremelések voltak, erősen romló szolgáltatási minőséggel. Hasonló a vodafone megvásárlásakor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!