A kormány vasút helyett miért nem vesz az állampolgároknak audi Q8-ast,ha:?
A Belgrádi vasút:
"ha ebből a pénzből Audi Q8-asokat vennék, hosszabb lenne a kocsisor, mint a sínek. "
3.
Akkor a telex hazudott !?
#4 Egy Audi Q8 5 méter hosszú, a vasút magyar szakasza 160 km, vagyis 32e db Audi Q8 hosszú. 750 mrd / 32e = kb. 23,5 millió Ft. Egy Q8 28 milliótól indul, szóval kicsit túloztak, de nagyságrendileg stimmel.
A gond az, hogy valamivel többen vagyunk az országban, mint 32 ezer, így nem jutna mindenkinek. Szóval bizonyos értelemben már most is ez történik: a NER-eseknek van Q8-asa, neked meg nincs. :)
5.
Akkor vegyenek csak azoknak olcsóbb kocsit, akik rendszeresen azt az útvonalat használják!
Ha fejlesztik a vasutat az a baj, ha nem akkor az a baj.
Igen, borzalmasan drága egy sínpár, ellenben minimális karbantartással 200 évig elvan. Autópályát meg 5-10 évente újra kell húzni
A 2015ben kezdett német vasútvonal ára 10milliárd ft/km volt. Erre rájön még az általános infláció valamint a nyersanyagárak kilövése, és olcsón építjük a vonalat.
Nem a sín a drága, nem a munkaerő a drága, nem is a talpfa a drága. Ami piszkosul sok pénz, az a földek kisajátítása. A vonat nem nagyon tud 90 fokos kanyarokat bevenni, egyenesben jó, ahhoz pedig meg kell venni végtelen földet, lerombolni csomó mindent, közműveket átépíteni, stb.
Te örülnél ha a kerted végében épülne egy ilyen? Vagy a kerted közepén, és a másik oldalt csak a töltés megmászásával vagy 8 km-es kerülővel érnéd el? Nem, vegye meg az egészet az állam piaci ár felett
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!