Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A kormány vasút helyett miért...

A kormány vasút helyett miért nem vesz az állampolgároknak audi Q8-ast,ha:?

Figyelt kérdés

[link]


A Belgrádi vasút:


"ha ebből a pénzből Audi Q8-asokat vennék, hosszabb lenne a kocsisor, mint a sínek. "


2023. aug. 29. 15:14
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
90%
Ez nagyon jó kérdés.
2023. aug. 29. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
72%
Nem vagyok nagyravágyó, így audi nem kell, Nekem elég egy 2023.—as Chevy bolt EUV fekete színben.
2023. aug. 29. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
28%
750 milliárd forint az fejenként 75e. Egy éves Budapest-bérlet nem jön ki belőle, nem egy Audi Q8 :)
2023. aug. 29. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:

3.

Akkor a telex hazudott !?

2023. aug. 29. 15:40
 5/16 anonim ***** válasza:
100%

#4 Egy Audi Q8 5 méter hosszú, a vasút magyar szakasza 160 km, vagyis 32e db Audi Q8 hosszú. 750 mrd / 32e = kb. 23,5 millió Ft. Egy Q8 28 milliótól indul, szóval kicsit túloztak, de nagyságrendileg stimmel.


A gond az, hogy valamivel többen vagyunk az országban, mint 32 ezer, így nem jutna mindenkinek. Szóval bizonyos értelemben már most is ez történik: a NER-eseknek van Q8-asa, neked meg nincs. :)

2023. aug. 29. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:

5.

Akkor vegyenek csak azoknak olcsóbb kocsit, akik rendszeresen azt az útvonalat használják!

2023. aug. 29. 15:48
 7/16 nemaRendőrség ***** válasza:
33%

Ha fejlesztik a vasutat az a baj, ha nem akkor az a baj.


Igen, borzalmasan drága egy sínpár, ellenben minimális karbantartással 200 évig elvan. Autópályát meg 5-10 évente újra kell húzni

2023. aug. 29. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
100%
7 Drága a vasút, de nem ennyire.
2023. aug. 29. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 nemaRendőrség ***** válasza:

A 2015ben kezdett német vasútvonal ára 10milliárd ft/km volt. Erre rájön még az általános infláció valamint a nyersanyagárak kilövése, és olcsón építjük a vonalat.



Nem a sín a drága, nem a munkaerő a drága, nem is a talpfa a drága. Ami piszkosul sok pénz, az a földek kisajátítása. A vonat nem nagyon tud 90 fokos kanyarokat bevenni, egyenesben jó, ahhoz pedig meg kell venni végtelen földet, lerombolni csomó mindent, közműveket átépíteni, stb.


Te örülnél ha a kerted végében épülne egy ilyen? Vagy a kerted közepén, és a másik oldalt csak a töltés megmászásával vagy 8 km-es kerülővel érnéd el? Nem, vegye meg az egészet az állam piaci ár felett

2023. aug. 29. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
Az enne a jó. Ha véletlenül átmegyek a piroson át Audimmal akkor vonatbefolyásoló akarom mondani gépkocsibefolyásoló berendezés megállítja az autót, a biztosítóberendezés pedig gondoskodik a követési távolságról, a gyalogátkelőknél sorompó 🤣 Lesz éberségi, gyalogátkelőknél dudás. Ha vármegyebérleted van, akkor nem mehetsz ki vele a megyéből addig amíg nem veszel útvonal engedélyt vagy országbérletet. Köteles vagy az InterCity Audi Q8-asokat előre engedni, ha neked nincs InterCity jegyed. Ha dugó miatt InterCity jeggyel 1 órát késel a dugó nélküli menetrendhez képest, akkor visszaigényelhetsz a jegyárból.
2023. aug. 29. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!