Támogatnátok Budapesten a Hungária-körúton belüli területekről az összes belsőégésű motor kitiltását, valamint felezett adóterheket a vegán éttermeknek vagy nem? Miért?
Nem. Előbb a belsőégésű motorok használatának visszaszorítását célzó feltételek szükségesek, aztán lehet újra tárgyalni a dolgot!
SEMMI nem ösztönzi az embereket arra, hogy ne tojjanak ebbe bele!
Elkerülni sem tudod úgy a várost, hogy ezért külön ne sarcoljanak meg!
A "tömegközlekedésből" pedig csak a tömeg az egyetlen, ami valós!
És ha ez nem lenne elég:
Kevés önmagában, hogy mindent teleépítünk kerékpárutakkal, - remélem, egyszer ebbe majd bele fog dögleni egy überzöld baromnak a hozzátartozója, (hogy a mentő nem ér oda időben hozzá a saját fanatikus hülyeségének köszönhetően), - de az emberek közlekedéshez való viszonyulásán is rengeteg formálni való van - élen azzal, hogy a közlekedési rendszabályok gyakorlatilag nem is léteznek a számítógépekkel is kiszámíthatatlan pályákon csalingázó kerékpárosoknak, motoros futároknak, elektromos rollerokra pattant fantomoknak, gördeszkás, görkorcsolyás öngyilkos-jelölteknek. A gépjárműveket vezetők kétharmada pszichésen alkalmatlan arra, hogy erőgép feletti uralmat bízzanak az ítélőképességükre!
Ha csak azok pattanhatnának járműbe, járműre, akik minden tekintetben megfelelnek a közúti közlekedésben való részvételre, akkor ellátási gondok lennének a fővárosban, - mert nem lenne annyi sofőr, amennyi képes lenne kiszállítani az árukat az üzletekbe!
Előbb a feltételek, a háttér!
Csudalatos mix ez!
Maximum egy euro 4 alatti korlatozast latnek realisnak, hiszen autót vezetni nem alapjog, de levegöt venni igen. Ha kiszűrnek a regi dízeleket es szethullott roncsokat a forgalomból annak némi hasznat latnám.
A vegan dolgot nem ertem.
#2 teljesen egyetértek veled abban, hogy az üljön (Budapestiek közül) autóba akinek csak feltétlen muszáj, viszont a bicikliutakat szidni csak fideszes propaganda, nézz utána Párizsnak, hogy milyen brutálisan telipakolták a várost pár év alatt bicikliutakkal a várost és köszönik szépen elvannak.
IGEN, IGEN, IGEN, a bicikliutak rontják a forgalmat, igazad van. De pont ez a lényeg, mert csak úgy lehet a legtöbb embert elfordítani a kocsiktól, ha nagyon kényelmetlenné teszed azt nekik ÉS biztosítasz alternatívát, ellenkező esetben amcsi helyzet lép elő, ahol folyamatosan építik évtizedek óta az autósoknak az utakat és ugyan úgy dugók vannak (ez egy ismert TÉNY egyébként, hogy több út nem javít a helyzete).
Lehet szidni Karácsonyt, mert az agglomerációnak tényleg nincs kényelmes és gyors alternatívája, de ez nem az ő hibája... A kormány dolga lenne orvosolni, hogy ne költözzenek ennyien agglomerációba vagy szabályozni kellene, hogy csak bizonyos infrastruktúra után lehessen ilyen eszetlenül építkezni... Ne értsetek félre, ez egy NAGYON KOMPLEX probléma és nem hibáztatom a kormányt, mert tényleg nehéz megoldani, de Karácsonynak egyszerűen semmi köze és jogköre orvosolni ezt a problémát.
4#
Hidd el, aki hozzászokott az autóhoz,nem fog biciklire ülni.
Olyan, mintha felmondanál a kényelmes irodai, home office opciós, rugalmas munkaidős állásodban és mennél aksigyárba 3 műszakba.
Egy visszalépés.
Nyugati színvonal nincs autó nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!