Mit köszönhetünk Karácsony Gergely főpolgármesterségének?
Én leginkább a biciklisáv mániával vagyok ismerős. Hát az mondjuk baromi zavaró és a bicikliseknek sem gondolnám, hogy segítség. Infrastruktúrának eladni két sárga csíkot meg elég gyenge.
Itt van még ez a rakpart lezárás dolog is. Az mondjuk nekem semleges.
14 év alattiaknak ingyenes a BKK minden járata. Ez mondjuk pozitív bár nem értem a motivációkat emögött. Inkább azt a korosztályt kellene célozni akik választhatnak az autó és a tömegközlekedés között, mintsem akik amúgy is arra vannak kényszerülve, hogy buszozzanak.
Biztos vannak akik azt mondják, hogy nekik az a 3.450 Ft/hó/gyerek az már jelentős megtakarítás de őszintén szólva szerintem szánalmas, hogy a budapestiek mennyire rá vannak függve erre a mennyibe kerül a BKV amikor jól tudjuk, hogy ezerszer feleslegesebb dolgokra is elmegy ennek az összegnek a többszöröse. Arról nem is beszélve, hogy egy csomó akkora türhő, hogy akkor se vennék meg a bérletet ha 100 Ft-ba se kerülne.
Szóval a kérdés puszta ürügy a főpolgármester szapulására. Anélkül, hogy fogalmad volna a körülményekről.
De ne aggódj, ilyen állampolgárokkal lesz ez sokkal rosszabb is. Olyan helyeken is érvényes ez, ahol hű szolgák a polgármesterek, ott is minden romlik, ott is minden pusztul. Ahol a kormány mindenhonnan rabol, ott ez a normális. De teheti, mert ilyen állampolgárok veszik körül. Aki ezt átlátja, húz is el innen, ha teheti, főjön a levében aki saját érdekeit se ismeri.
Rendben van.
Tehát idáig ott tartunk, hogy mivel kedvezőtlenek voltak a körülmények így nem is várhatunk tőle semmit.
80 perc menetidőt 16 km távlatában, - ha tömegközlekedést veszel igénybe.
Ebből kb. 55 perc a szobrozás a "megállókban".
"Tehát idáig ott tartunk, hogy mivel kedvezőtlenek voltak a körülmények így nem is várhatunk tőle semmit."
Nem feltétlenül, csak be kéne lőni, hogy mik a realitások. Most itt egy csomó fideszes eljátsza a hattyú halálát a dugók miatt, mintha ne lettek volna mindig is dugók. A bicikliutak után kimentek, megmérték (nem is a főváros maga, hanem akiket érdekelt a téma) és azt találták, hogy ~10%-kal lett több dugó, mellette viszont ~10%-kal lett több autó is Budapesten. Arról nem is beszélve, hogy eleve autómentesíteni akarják minimum a belvárost, szóval a sok panaszkodás pont hogy nem cáfol semmit, hanem természetes velejárója a kitűzött politikának.
De megnyugtatlak, Tarlós alatt se lehetett semmit sem érezni. Épp ugyanolyan volt 2015-ben a fővárosban élni, mint 2019-ben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!