Miért nem oktatják az iskolában a kérdezés tudományát és a szemponttant (minőség, biztonság, érték stb.)?
gyurcsányék alatt az oktatás szét lett verve, kommunista alapokra lett visszafektetve, ezért nehéz újjáépíteni, főleg úgy, hogy a források ellen szavaznak és visszatartják azokat. Nekik az emberi butaság az érdekük, mert akkor szavaznak rájuk.
Ezért dolgoznak magyarország ellen gyurcsányék.
Azokkal (pénzügy stb.) sincs semmi baj, de azok mehetnének egy központi adatbázisba, hogy bárki hozzátudjon férni.
Mert szerintem a legfontosabb az lenne, hogy a fiatalok tudjanak:
- kérdezni,
- minősíteni,
- értékelni,
- meghatározni,
- rendszerezni
- kategorizálni,
- részekre bontani,
- folyamatokban gondolkodni, látni,
- dönteni,
- irányítani,
- szervezni,
- tudatosítani,
- felmérni,
- erős és gyenge pontokat látni és kezelni,
- optimalizálni,
- kritikusan gondolkodni,
- kutatni,
- információkat hasznosítani,
- utánajárni az információknak,
- összehasonlítani,
- eligazodni,
- tájékozódni,
- lényeget megragadni,
- egyszerre látni a fák erdőit és az erdők fáit (konkretizálás és általánosítás),
- érvelni,
- igazságot szeretni,
- kitartani,
- jókor megfontolni,
- kombinálni,
- előre látni,
- újraértékelni,
- stb.
3.
Pont, hogy nem tanítják.
Nem tanítanak sem kérdezni, sem minősíteni, sem logikusan gondolkodni (matekon is a sablonos feladatmegoldás megy), sem dönteni, sem irányítani, sem értékelemzést, sem információ feldolgozási módszereket, sem olvasási módszereket stb.
Teljesen elavult, droid képző a közoktatás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!