Praktikus, olcsóbb, arra ösztönöz, hogy tedd le az autódat. A MÁV-nak meg biztos , rendszeres kihasználtság.
2023. ápr. 29. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Semmi. Csődbe fog menni a MÁV és Volánbusz, mert nem lesz bevétele miközben olyan lesz a zsúfoltság, mint Indiában.
2023. ápr. 29. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Ezek olyan "amerikás", - jól hangzó, de értelmetlen pótcselekvés.
2023. ápr. 30. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Semmi. Egy olyan pótcselekvés, politikai látszatmegoldás, amivel szavazatokat lehet nyerni, mert laikusoknak jól hangzik. Ennyi.
Közlekedésszakmai szemmel nézve két megoldásnak lenne létjogosultsága: vagy egy logikus rend (pl. zónás rendszer) alapján fizetni kell, vagy teljes ingyenesség, és akkor mindenki az adóval fizet érte, nem a jegyvásárlással. Ez a Lázár-féle dolog egy köztes hülyeség. Ő maga is megmondta egyébként (mármint Lázár): nem tudja azt mondani, hogy jó a szolgáltatás, de azt igen, hogy a miénk, és hogy olcsón adja. Na most ezzel a szemlélettel az a baj, hogy megelégszik a jelenlegi színvonallal, és az embereket is arra ösztönzi, hogy elégedjenek meg vele - magyarán a fejlesztési elképzelésekkel szemben áll.
Ezen kívül jelentősen csökkenni fognak miatta a szolgáltatók bevételei, miközben így is borzalmasan alulfinanszírozott a hazai tömegközlekedés.
2023. ápr. 30. 00:54
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
A munkáltató eddig is köteles volt a bérlet 80%-át fizetni, most hogy pár forinttal olcsóbb lett, nincs túl sok jelentősége.
2023. ápr. 30. 01:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
De szerintem meg nagyon jó!Oda utazhatsz a megyén belül ahova és amivel akarsz!Nem kell külön jegyet váltani, ha mondjuk csak x kilométerre szól a bérleted, de te messzebbre akarsz jutni. Szóval én nagyon örülök ennek!! Az országbérlet meg nyilván lefedi az ország területét.Ez vonatra,buszra egyaránt vonatkozik.
2023. ápr. 30. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
#6 Eddig oké. Csak annak is örülni fogsz, mikor majd az így a szolgáltatóknál kieső bevételt az állam nem pótolja ki, ezáltal pedig még tovább fog csökkenni a szolgáltatás színvonala?
2023. ápr. 30. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Diákok számára vagy olyan felnőttek számára akik nap közben vagy nappaltól éjjel(ig) közlekednek a mindennapokban azoknak jól jöhet. A diákok olcsóbban azaz 90%-osan is igénybe vehetik a vármegyét és az országosat is.
2023. máj. 1. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
A belföldi turizmust is erősíteni fogja. Sokan vannak akik tömegközlekedést használnak kiránduláshoz, és kb most egy országbérlet árába került egyetlen kirándulás, amivel most egy hónapig bejárhatod az országot. A vármegyebérlet elsősorban az ingázókra lett kitalálva, ugyanis olcsóbb mint a legtöbb havi bérlet és ráadásul ez sem csak egy viszonylatra, hanem vármegyén belül bárhová érvényes. Persze aki munkavállalásra használja az leginkább a munkáltatónak kedvez. Külön pozitívum, hogy vonatra buszra ugyanúgy használhatod. Ennél csak az lenne jobb, ha a helyi közlekedés is bele lenne integrálva, én még többet is fizetnék érte valamennyivel. Ez sajnos csak erősíti a városok és a környezetük elszigeteltségét, a külvárosi és elővárosi forgalomterhet, ami szembemegy azzal, amit a nemzetközi területpolitika is alapvetően priorizál, vagyis hogy a közigazgatási határok jelentősségét integrált szemlélettel országon belül is csökkenteni kell.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!