Magyarországon miért kerül 4-szer annyiba az m6-os autópálya kilómétere mint Horvátországban?
#11 nem tudom mi mit indokol.
Mivel akkor is ennyivel volt drágább amikor azok voltak kormányon akik most szidják a 4-szeres árért, feltételezem, hogy van racionális oka az árának.
Ahogy írtam, nem tudom mi került bele a horvát autópálya szakasz számolt árába, de azt megmutattam neked, hogy mi került bele a magyar szakasz költségeibe.
Pár éve a vasútfelújítás miatt volt ugyanez a hiszti, hogy jaj mennyivel többe kerül, meg mitől ilyen drága 1 km felújítása. Akkor itt a városunkon is keresztül ment ez a felújítás, láttam mi van benne. Nem egy szimpla vasútfelújítás volt pár javítással, talpfa cserével meg vezetékezéssel. Kompletten elbontották a teljes vonalat, új alapokat tettek le mivel új technológiával készült sínrendszert alakítottak ki, hogy nagyobb sebességű közlekedésre is alkalmas legyen. A vezetékezésnél az oszlopokat is cserélték. Közben a teljes állomást átépítették, gyalogos aluljáró készült a "rohanjunk át a síneken a vonatok között" rendszer helyett. A városon belüli szakasznál kiépítettek egy teljesen új körforgalmat és autós felüljárót a sínek fölött, megszüntettek korábbi átjárókat, ezek helyét is teljesen át kellett alakítani. A városi szakaszon kívül is új átjárókat kellett építeni az autók számára, hogy a vasút fölött át tudjanak jutni már más helyen. Ezekhez ideiglenes utakat is kellett építeni először a közlekedés miatt, amiket utána nyom nélkül el is kellett bontaniuk. Egy mindössze 3 km-es szakaszon és ugyanez volt az előző városban is pár km-rel arrébb, meg a következőkben is. Valóban annyiba került az a felújítás, mint amennyit kifizettek érte.
Miért lenne más egy autópálya építés?
Minden vállalkozó, cég meg akarja magát szedni az ilyen munkákon, ez sehol nincsen másképpen. De ettől még ha nem egyformán számítják a költségeket akkor téves lesz az összehasonlítás. Márpedig nem tudták még a cikkekben sem leírni, hogy milyen is az a 17km-es horvát szakasz, szemben a 20 km-es magyar szakasszal.
Viktorék a dél-baranyai magyarokat (horvátországi rész) akarja becsatolni a magyar közösségbe. Szimpla szavazatszerzés.... 20-30 ezer szavazat jöhet onnan a fidesznek. Megér ez egy eszéki fociklub vásárlást, autópályát, ki tudja milyen nemzeti összetartozás támogatásokat...?? Ezek szerint meg.
Főleg az eszéki focicsapat hülyeség volt, mert nem Eszéken él a magyar közösség, hanem az északra levő falvakban. Ráadásul ők nagyrészt asszimilálódtak már, tehát szinte minden magyar kétnyelvű dél-baranyában. A következő generáció teljesen elveszne már, ha nem lenne kiemelten kezelve a helyi magyar identitás ápolása.
Szóval ennyi... kell az a pár tízezer szavazat a fidesznek, ezért pedig minden szart ráköltenek.
16-os, nyilván tudják azok is, akik itt mellébeszélnek, megpróbálják megmagyarázni a megmagyarázhatatlant. De az emberi lélek mindig küzd az ellen, hogy valaki arcul köpje saját magát😃
Csak a tényleg síkhülye emberek gondolják azt komolyan, hogy ez ennyibe kerül. A nagyobbik rész pontosan tudja, hogy alvállalkozók hadán keresztül mennek az ilyen beruházások, akiknek a nagyrésze haver/rokon/üzlettárs. Ez begyűrűzik a legalsóbb szintekig is, az élet legtöbb területén.
A mellébeszélők ilyen kérdések felmerülése esetén megpróbálnak az agyukból kisajtolni valami szerintük ésszerűnek, logikusnak ható magyarázatot, így védve a szeretett pártot😂. Ezért születnek egyre szürreálisabb válaszok!
A horvát autópályát,az amerikaik segítségével építettétek.Ezért is van ú.n kapusrendszer.
Az unió kötelezte őket,hogy 2024 vagy 25től bontsák le és álljanak át a matricás rendszerre,európai minták alapján.
Az M6 és a horvát pálya mínősége ég és a föld...
Ők már az eurozóna tagjai...
30éve még háború volt....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!