A debreceni lakosság milyen hasznot fog élvezni abból, ha megépül az akkumulátorgyár?
10 - igen, a nagyipar az megváltoztatja az adott környék életszínvonalát, és a várost magát.
Az, hogy lesznek kínaiak is, a gyárban az nem csoda: övék a technológia, az innováció, nekik kell a szakmai irányítást végezniük, mert kevés magyar szakember van akinek egyáltalán fogalma van az akkugyártásról...
A bérek függvényében lesz a dolgozók aránya is: ha jól fognak fizetni, akkor lesz elég magyar munkavállaló, mert sokan mentek el - kényszerből - Kelet-Magyarországról, akik szívesen visszamennek. Erős tévedés, hogy bármelyik náció sz@rért-húgyért elmegy dolgozni, mert Magyarország nem sokak álma... hogy finom legyek! Most is vannak letelepedett kínaiak Debrecenben (is), nem lehet hallani hogy probléma lenne velük! Szorgalmas népség. Jó kajákat csinálnak, és olcsóbb árukat árulnak - pont azt, amire ma Magyarországon a népeknek szükségük van...
A CATL élen jár az akku-technológiában, luxus márkák beszállítója!
Garantált a technológiai és termékfejlesztés - pénz van erre dögivel!
Nézd meg Győr vagy Kecskemét fejlődését: az Audi és a Mercedes megváltoztatta a város vásárlóerejét, életminőségét, perspektíváját!
Debrecen most sem egy csóró város, és még nem is indult meg sem a BMW, sem a CATL - hogy csak a legnagyobbakat említsem.
#15 mindenhova ugyanezt a szöveget másolod be, legalább egy kicsit változtatnál rajta...
Győrben nem jártam de Kecskeméten van egy ismerősöm. Mit kell nézni? Egy lepukkant kisváros, ő pedig szaré-hugyé dolgozik a gyárban, droidmunkásként, ugyanazt ismételgetve egész nap.
"A Financial Times forrásai szerint a Jaguar Land Rover tulajdonosa a kormánnyal folyó tárgyalások kezdete óta jelentősen megemelte az angliai gyártási helyszín kiválasztásához kért támogatás összegét.
Nagy-Britanniának nincs könnyű dolga, amikor akkumulátorgyárakat próbál meggyőzni arról, hogy brit gyártási helyszíneket válasszanak, különös tekintettel arra, hogy a brit autóipar a legfrissebb adatok alapján az 1950-es évek óta nem gyártott olyan kevés járművet egy év alatt, mint tavaly - áll a Financial Times szerdai cikkében.
A lap szerint a brit kormány összesen 850 millió fontot különített el akkumulátorgyárak nagy-britanniai telepítésének támogatására, és 100 millió fontot juttatott a Nissan autógyár angliai üzemének elektromos járművek fejlesztését célzó beruházásokra."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!