A környezetvédőket miért zavarja jobban a debreceni akkumulátorgyár megépítése, mint a százhalombattai olajfinomító? Az utóbbi sokkal szennyezőbb a környezetére és a belső égésű motorok a nagyvárosok levegőjét is tönkreteszik
A debreceni akkugyár jó ok a kisebb pártoknak hogy hisztizzenek, reflektorfénybe kerüljenek!
Nehogy valaki elhiggye, hogy pl. Toroczkai annyira aggódik Debrecen tiszta környezetéért! A túrót!!!
De elment oda óbégatni, mert ment a TV is...
10:
az EY nemzetközi elemzése szerint 2040-re a belső égésű motorral hajtott járművek aránya az összes eladás kevesebb mint egy százalékára zsugorodik világszerte
12#
Az az 1%(amiben kételkedek) pedig úgy fogja ontani magából a szén-dioxidot és szennyező anyagokat a bányákban mint még soha, ha a a jelenlegi léptékben gondolják az elektromosra való átállást. Az input oldalon visszük be azt a környezetszennyezést, amit a belső égésű motorok kipüfögnek. A valódi megoldás a közösségi közlekedés fejlesztése és a helyi sajátosságokra való berendezkedés, de próbálja ezt valaki is elmagyarázni a fogyasztói idióta társadalomnak.
Hát a közösségi közlekedés a metró esetében lehet alternatíva, de a mi városunkban elmebeteg aki buszra vár, buszra száll!
Az e-autózás tiszta, csendes, hatékony!
Persze olyan országban, ahol nem idióták kormányoznak, hogy korlátozzák a szél és a napenergia termelését!!!
"korlátozzák a szél és a napenergia termelését"
A szél és napenergia is korlátozott. Arról nem is beszélve, hogy kizárólagossá tételük pedig ugyanúgy évtizedeken belül felzabálná a föld ásványkincs készleteit, ebben a léptékben. A valódi megoldás, hogy drasztikusan visszaveszünk a fogyasztásunkból, de úgy hogy közben az élet élhető maradjon. A még maradék erőforrásokat például a szociális hálóra, mint egyik legfőbb civilizációs vívmányra kéne fordítani.
Néztem fotókat a legutóbbi akkumulátorgyár elleni tüntetésekről.
Videó is van: [link]
A résztvevők átlagéletkora körülbelül 50 év. Nem közülük fognak kikerülni az elektromos autó-tulajdonosok, az biztos, szerintem fogalmuk sincsen arról, hogy mi az a karbonsemlegesség és a kilométerenkénti CO2 kibocsátás. Miután eleget tüntettek a papik és a mamik a csúnya akkumulátorgyárak ellen, beülnek az euro 3-as környezetvédelmi besorolású hengerfejes 20 éves Opel Astrájukba és beállnak a kertbe, ahol a füvön lévő olajtócsa helye jelzi, hogy hol szokott a kocsi orra parkolni. Ugyanezzel az autóval mennek el a néhány kilométerre lévő boltba kenyeret venni.
Milyen jó lehet nekik ennyire tudatos környezetvédőként élni.
16 - az a baj, hogy a népek olyan marhaságokat hallanak meg, amiket olyan Schmuck Erzsébetek mondanak, akiknek közük nincs Debrecen városához!
Rengetek szám jelenik meg a gyár vízszükségletéről, és Debrecen vízkapacitásáról.
Debrecenben soha nem volt vízkorlátozás, pedig pl. a DEKO konzervgyár fénykorában óránként 1000 köbméter ivóvizet igényelt, ami napi 24 ezer köbméter. Emellett gondtalanul működött a szintén vízigényes Húsipar, a Barnevál, a Bőrgyár stb...
A CATL nagyrészt beérné szürke vízzel, amit a hűtéshez használnának fel.
Akik ellenzik, azok nem tudtak még semmilyen alternatívát mutatni, csak ordibálni képesek!
Sajnos értelmes párbeszéd helyett össznépi ordibálás lett a közmeghallgatásból... és ebben nagy szerepe van a hatóságoknak is, akik nagyon primitív kommunikációval köpték szembe az aggódó polgárokat!
A gyár meg fog épülni, és nagyon jó lenne innen indítani, hogy minden értelmes ötletet, garanciát be tudjanak építeni az engedélyezési eljárás során!
16
Nekik a lokális környezetvédelem fontosabb, mint a globális.
.
Egyébként szerintem szarnak rá, hogy máshol mi van:
"építsék meg máshol", szóval nem állnak a fejlődés útjába.
Az életüket, közvetlen környezetüket, nyugalmukat, egészségüket, ingatlanjaik értékét, meg a gyerekeik, unokáikat féltik.
.
Nem hiányzik nekik a környezetszennyezés kockázata, a korrupció, a migráncskodó ázsiai népségek, akik haza fogják küldeni a jövedelmük egy részét és elveszik a magyarok munkáját.
18 - "Az életüket, közvetlen környezetüket, nyugalmukat, egészségüket, ingatlanjaik értékét, meg a gyerekeik, unokáikat féltik."
Ez telesen jogosnak látszik - forduljanak a kormányhoz, mert ezeket az értékeiket sokkal jobban veszélyezteti a mértéktelen infláció, az egészségügy romossága, az oktatás silánysága!!!
Ami az ingatlanok értékét illeti: a CATL a lakott területektől kb. 2 kilométerre lesz. Leginkább a szepesieket érintheti (az ATV ott forgatott aggódó ingatlantulajdonosokkal) - megjegyzem, hogy ott nehéz az ingatlanokat beárazni, mert Szepes pont a repülőtér futópályájának vonalában van, közvetlen közel ahhoz, tehát a fejük felett pár méterrel szállnak le és fel a gépek... Ezek nem rontják az ingatlanok értékét??? Különben azok kisajátításra kerülnek, mert a futópályák meghosszabbítása miatt az egész település-rész útban van...
"forduljanak a kormányhoz, mert ezeket az értékeiket sokkal jobban veszélyezteti a mértéktelen infláció, az egészségügy romossága, az oktatás silánysága!!!"
És a mértéktelen infláció miatt a magyar autók átlagéletkora néhány éven belül eléri majd a 20 évet, ezzel újabb negatív rekordot állítva fel az európai uniós tagországok között. Már új belső égésű motoros autókra sincs pénzük a magyaroknak, elektromosra végképp nem lesz. Majd megfulladnak a szmogtól az akkumulátorgyár ellen tüntetők unokái.
Vannak itt sokkal nagyobb környezetvédelmi problémák Magyarországon, mint egy akkumulátorgyár...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!