Budapest bicikli?
Korlátozni kellene az "aglós" forgalmat, bevezetni a dugódíjat. Ez adja a forgalom cirka 1/3-át. Mindenki tudja, hogy a fővárosi úthálózatot nem ekkora forgalomra "tervezték". A gépjárművek száma csak nőni fog (hozzátartozik az életszínvonalhoz), hiába építesz újabb és újabb utakat, felül-aluljárókat, hidakat stb. a forgalom akkor is nőni fog. Van egy pont ahol nem bír lépést tartani az infrastruktúra a megnövekedett forgalommal. A fejlesztések mindig csak kullognának utána, állandó lenne a dugó.
A kerékpáros közlekedés az egyik, de nem kizárólagos megoldás. A tömegközlekedést kellene még jobban tolni, javítani az agglomerációs elérhetőséget (sűrűbb járatok, átszállás nélküli lehetőségek, összehangolt menetrendek, több P+R parkoló stb.).
Lényegében a magyar autósok agyát kellene átalakítani.
Nem csak emiatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!