Az RTL Klub miért érzi fontosnak, hogy reklámozza az LMBTQ-embereket?
Leadtak egy társadalmi reklámot a Háttér Társaság (ez mi?) támogatásával, ami LMBTQ-családokat népszerűsített. Hogy van az, hogy egy kereskedelmi csatorna, ami a legszennyesebb műsorokkal rombolja az emberek elméjét, most hirtelen jószándékú nevelővé lép elő. Eddig mért nem volt fontos a nevelő jelleg, és most mért csak ebben a témában fontos?
12: írtam konkrétat, amit elsőre kidobott a google. Te is keresgethetsz újabbakat, ha érdekel a téma.
Őszintén szólva én sohasem figyeltem a reklámbklokkokat, de azt tudom, hogy régebben is folyamatosan voltak társadalmi célú reklámok, mert előtte bemondják, meg valami szignálja is van, de nem szoktam odafigyelni rájuk, hogy tudjam, mik voltak.
Miért ad le egy kereskedelmi tv egy reklámot ingyen?
Nem olyan bonyolult kérdés. PR.
Úgy gondolja, hogy ettől jobb lesz a társadalmi megítélése.
Ugyanazért, amiért a Coca-Cola beleáll a love is love kampányba. Egy okból költ egy cég pénzt, mert arra számít, hogy azzal később több lesz a profitja.
Nincs egy cégnek se világnézete. Olyan döntéseket hoz, amiről úgy gondolja, hogy maximalizálja a profitját.
Igen és ez a világ fejlett részén mindenhol így van.
Ha komolyan érdekel, szánj rá egy kis időt és derítsd ki, higy minek, kik a tulajdonosai.
Ezeknek a dolgoknak a terjesztése mögött van egy cél. Azért dolgoznak, több fronton is, ez csak az egyik pillér.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!