Eltűnt a tartalékból 200 milliárd forint, ellehetetlenült a közlekedés, elgazosodott a város, a méz még sehol Szaporodnak a korrupt ügyek, a főpolgi fél éve a saját kampányával van elfoglalva (közpénzen), és nincs képben, hogy eladják-e a Városházát, vagy sem?
2021. nov. 11. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
A körút elesett autós szempontból. Budapest pedig a Gyurcsány-banda kifizetőhelyévé vált.
2021. nov. 11. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
Semmi sem változott,vagy csak romlottak a helyzetek.
De javulni semmiképpen sem javult semmi sem.
2021. nov. 11. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Érdekes, a válaszolók mind magtalanok ? Ingyenes a tömegközlekedés a 14 alatti iskolás tanulók számára. Vagy ez elkerülte a válaszolók figyelmét ?
2021. nov. 11. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Állandósuló dugók; ésszerűtlenül egyidejű felújítások; a Blaha felújítása áll, a lazsáló munkásokat már eltakarták a járókelők elöl; még tovább csúszó menetidő az első ajtós buszok szaporodása miatt; a már egyszer a közterekről eltávolított hajléktalanok visszatérése az aluljárókba, folyamatos lejmolás; a Lánchíd felújításának 2 éves csúszása, 5 milliárddal drágábban; az eleve legmocskosabb VIII. kerület szemeteskukáinak leszerelése (Pikó András egyetlen látható intézkedése), az utcákon hegyekben álló szemét, stb. Ami miatt Budapest még mindig kedvező arculatot mutat, az a Tarlós-éra alatti példátlan mennyiségű térfelújítás (lényegében a város összes csomópontja újjáépült és megszépült), közlekedés-fejlesztés, valamint a város kivételesen szép földrajzi fekvése. A választók is egyre inkább elfordulnak tőle:
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!