Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Egyszer az életben miért nem...

Egyszer az életben miért nem tudunk összefogni a jó cél érdekében?Fideszes a DK-sal,Momentumos a Jobbikossal stb.

Figyelt kérdés

Már vagy húsz éve be kellett volna fejezni az M0-ást,2x4 sávban.Az összes pályát bővíteni 2x3-ra és új pályákat csinálni.Nem igaz hogy senkit nem érdekel rajtam kívül,nem tudom elhinni hogy senki mást nem zavar ez az ősbalkáni állapot ami nálunk megy a főváros környékén,M7-M5 pályákon,meg gondolom másfelé is.Tíz Km-t nem lehet menni normálisan, akkora a forgalom amit már nem bírnak el az utak.Plusz balesetek,most is volt Gyál körül.Plusz útépítés lépten-nyomon.

Van olyan párt akinél prioritás a balkáni állapotok megszüntetése, tudja valaki? Esküszöm rá fogok szavazni,mégha Kolompár is a párt neve.


2021. aug. 11. 13:29
1 2
 1/12 Norbán ***** válasza:
15%

Mert orbánnak önös érdekei vannak: pénz és hatalom.


Egy Álomoroszágban az Óperenciás tenegeren túl, esetleg

2021. aug. 11. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
60%
Az autópályák építése marha drága mulatság, ez tény. A Fidesz most megpróbál a koncessziós modellel új forrásokat találni rá, mert az EU nem ad erre. A moslék ezt természetesen ellenzi. (A vasútfejlesztést is.) KariGeri azt mondta, akit zavar a dugó, menjen gyalog. Vond le a következtetést.
2021. aug. 11. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
61%

Senki sem azért lesz politikus, hogy javítson az emberek életén vagy elérjen valami jó célt. Ezért ilyesmiket várni bármelyiktől is teljesen abszurd.

Majd ha származik abból anyagi haszna, hogy megszüntesse ezt a szar állapotot, na akkor fog ezzel foglalkozni.

2021. aug. 11. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Nagyon sokakat érdekel rajtad kívül is.

A kérdés az, hogy az M0 tervezett nyomvonala mentén élő települések lakóival és az állandóan tiltakozó meg a döntéseket megtámadó "természetvédő" és egyéb szervezetek miért nem képesek végre elfogadni valamit.

Hiába van összefogás általánosságban a magyar emberek között, ha a környékbeliek között szárnyra kel egy vélekedés, hogy majd ott fog forgalom növekedést és károkat okozni, akkor az ott élő pár ezer emberen bukhat a mutatvány.

Lehet hogy teljesen jogosak a vélekedéseik, csak éppen ami ott egy esetlegesen növekvő forgalmat jelentene, az megakadályozná több százezer ember lakóhelyén, hogy az évtizedek óta egyre romló közlekedés még tovább romoljon, vagy segítene hogy emberek millióinak legyen gyorsabb a közlekedése.

Amúgy most hirdették ki legalább az egyik szakaszra a közbeszerzést. Ettől még pont nem fog megoldódni az a gond, hogy nyugaton nem lehet elkerülni Budapestet, de valami már legalább történik. HA nem támadja meg megint valamilyen civil szervezet a terveket.

[link]

[link]

2021. aug. 11. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
61%
"Ősbalkán" ahogy írod, te se sokat jártál a Balkánon látom.
2021. aug. 11. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Az a baj, hogy nem az autópálya a szűk keresztmetszet, hanem a belvárosi utak, lámpák, kereszteződésbe beragadó szerencsétlenek. Azzal egyetértek, hogy össze kéne fogni a jó célért, csak mi a jó cél. Itt ellentétes érdekek vannak. Mindenki jó közlekedést akar, de ez alatt sokszor mást értünk. A nyomorult körgyűrűt nem lehet megépíteni BP köré, mert mindig jön valaki tiltakozni. A belvárosiak azt akarják, hogy ne árassza el őket annyi kocsi az agglomerációból, az agglomerációban élők pedig be akarnak jönni kocsival. Kinek van igaza?
2021. aug. 11. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

6) mesélj róla akkor.

Nem tudom voltál-e romániában mostanában meg húsz évvel ezelőtt? Kíváncsian várom hogy mit tudsz róla írni.

2021. aug. 12. 05:37
 8/12 A kérdező kommentje:
7) aki be akar menni a belvárosba az be is fog.a hasamra ütve,szerintem az M0 forgalom fele csak kényszerből utazik arra.ha lenne pl egy szeged kecskemét lébény körüli pálya akkor az már rengeteget jelentene,sokan tojnának az M0-ra.óriási a keletiek tranzitforgalma,mennek éjjel-nappal mindenféle méretű járművekkel azon a nyomorult,2 sávos M1-M0-M5 utakon.
2021. aug. 12. 05:43
 9/12 anonim ***** válasza:

A #6os vagyok.


Ezzel most nagyon melléfogtál, mert erdélyi vagyok, és naponta látom és érzem a bőrömön, hogy mi is az a Balkán, és milyen az infrastruktúra hiánya.


Mutasd már meg légyszíves nekem, hogy hol vannak a román autópályák amelyek összekötik az ország nagyvárosait a fővárossal, és a főbb határátkelőket, amelyek Magyarországon megvannak? Illetve azt is mutasd már meg Románia fővárosát hol öleli körül autópályaként megépített gyűrű, ami Budapest környékén szintén megvan. És ha már balkánozunk, megmondod nekem melyik magyarországi autópályás pihenőhelynél van frissen épített török pottyantós WC, mert ilyent is tudok mutatni.

2021. aug. 13. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Elírtam:


ami Budapest környékén szintén nagyrészt megvan*

2021. aug. 13. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!