Karácsonyt miért tartják annyira autósellenesnek, amikor Tarlós sem volt autósbarát?
A kerékpáros infrastruktúrát Tarlós kezdte el nagy ütemben fejleszteni.
A buszsávok szaporodása is az ő műve.
De, több térfelújítás, átépítése is úgy történt,hogy csökkent a parkolóhelyek száma,csökkentek a sávok.Szmogriadó idején az ő jóváhagyásával készült a szigorú behajtási szabályozás is.
Tarlós politikája egyáltalán nem nevezhető "aurópártinak".
Persze, ő ezeket csendben csinálta, médiafelhajtás nélkül.
Karácsony meg állandóan erről beszél és emiatt úgy tűnik, mintha ő radikális lenne.
Tarlós ennyire nem volt kretén ezzel kapcsolatban, nem bszta oda a legforgalmasabb részekre . Na meg ha őt megszólították ő válaszolt normálisan. Sőt ahol tényleg szar volt egy közúti intézkedés azt vissza vonta ha nyomás alá helyezték. Karácsony meg a kritikára paraszt módon azt mondja erre hogy "menjenek gyalog"
Amiért én sokat szidtam Tarlóst az a rengeteg futóversenyek voltak. A fsznak kell azt a belvárosban rendezni. Betonon futni amúgy sem valami egészséges.
Kérdező
A kerékpáros közlekedést nem csak az autós forgalom rovására és az autósokat akadályozva lehet megcsinálni. A kerékpárutak lényege pont az, hogy biztonságos közlekedési lehetősége legyen a kerékpárosoknak az autóutak mellett vagy azoktól távolabb. A jól elvégzett beruházás segíti az autósokat is, mert nem kell a kerékpárosokat kerülgetni, azokra vigyázni. Tarlós alatt éppen úgy ezzel próbálkoztak, mint általában minden normális helyen. Karácsony sajnos az autósok rovására hozott létre biciklisávokat éppen ott ahol eleve az autósoknak nehéz volt a közlekedése. Ha megnézed Budapest térképét, majdnem mindenhol pár méterre a felfestett sávos nagyforgalmú utaktól azokkal párhuzamosan kicsi utcák futnak. Sokkal biztonságosabb lett volna a kerékpárosoknak azokat az utakat erre felhasználni, akár még az autósok kizárásával is, hogy csak az mehessen oda be kocsival akik konkrétan oda megy egy házhoz. Sok településen vannak most is olyan "sétáló" utcák, ahol lehet autóval bemenni az ott lakóknak, oda árut szállítóknak, de általánosságban csak gyalog és kerékpárral átjárható.
A két ember ideje alatt az intézkedések között olyan a különbség, mint két környezetvédő között, ahol az egyik azzal akarja csökkenteni a levegőszennyezést , hogy a kéményekbe szűrőt kell beszerelni, a másik meg azzal, hogy lerombol minden ötödik kéményt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!