Nem értem, a Budapestiek miért sírnak állandóan a dugók miatt, mikor Debrecenben sokkal több ideig állunk a dugókban? Pedig nálunk fideszes vezetés van?
Nálunk Debrecenben előbb voltak ilyen idiótán kijelölt bicikliutak az úttesten, mint ahogy Karácsony polgármester lett. Egy-egy sávot elfoglalnak, mellette konkrétan szinte életveszélyes kerékpárral közlekedni ott, mert az autósok sokszor súrolják őket. Szerintem Karácsony innen vette az ötletet... Ráadásul a legforgalmasabb utcáinkon van ez a megoldás.
De az se jobb, amikor a járdákat felezik, aztán se a kerékpárosok, se a gyalogosok nem férnek el. Csak mondom.
2es maga a forgalmi torlódás nem a vezetőség hibája, hanem a rosszul megépített út hálozatokért, ami már 100 éve elindult. Ha nem akarsz dugót az egész város le kellene rombolni és random panelok helyére 1 elvezető útat.
Magyarul azt mondom hogy ahol dugó van, ott akkor mindig is volt és mindig is lesz.
Budapestet lovaskocsikra tervezték.
Nyugat Európát szétbombázták a háborúban és lehetett tervezni városokat ésszerűen. Miért van az hogy a török kiűzése utáni betelepült sváb falvakban van egy öt méter széles út meg mellette tíz tíz méter pluszban, házak között 25 méter távolság? Gondoltak a jövőre.
Debrecen úthálózata nem lenne rossz amúgy, még a jelenlegi forgalmat is elbírná - pedig borzadalmas rengeteg autó lett az utóbbi időkben, és tényleg egyedül ülnek benne sokszor -, csak a legforgalmasabb "szűk keresztmetszet" helyeken, pl a körúton már bizony gondot okoz az, hogy egy szintben van a gyalogosközlekedés a gépjárművekkel, és egyszerűen ha a gyalogátkelők zöldjét ritkítod meg, akkor meg a gyalogosok torlódnak fel nagyon (pl a Debrecen Plaza környékén felére lett ritkítva a körutat átszelő gyalogátkelőhely zöldje, ott már rendszeresen csúcsidőben kisebb hadseregek kelnek át egy zöldnél az úton, és az sem jó), ha meghagyod a gyakoriságot, akkor meg csak még durvább dugó lesz.
Már évek óta mondtam, hogy Debrecenben bizony eljött az aluljárók ideje. Ha a gyalogosokat eltüntetnénk az úttestről, mindjárt gördülékenyebben menne a körút (de akár a Böszörményi út is) forgalma.
#9
"(pl a Debrecen Plaza környékén felére lett ritkítva a körutat átszelő gyalogátkelőhely zöldje, ott már rendszeresen csúcsidőben kisebb hadseregek kelnek át egy zöldnél az úton, és az sem jó), ha meghagyod a gyakoriságot, akkor meg csak még durvább dugó lesz."
Na ez pont egy jó példa a rosszul kivitelezett dolgokra. Ott leginkább azzal van a gond, hogy akik a Péterfiáról szeretnének a Hunyadi utcára kanyarodni feltorlódnak. De ha megnézed mikor a Rákóczi utca felé kanyarodóknak zöld van, akkor simán mehetnének a gyalogosok meg a jobbra kanyarodók is, de a 2-es villamos miatt piros van nekik, ami kb 10-ből 6 alkalommal nem jön, szóval a semmi miatt állnak. Én nem értek hozzá, de szerintem így 2021-ben (de már 10 éve sem, amikor építették), nem gondolom, hogy olyan komoly technológia kellene ahhoz, hogy valami figyelje, hogy valóban érkezik-e villamos. Ha lenne valami ilyen, akkor meglehetne oldani, hogy hamarabb legyen nekik zöld, a gyalogosoknak meg hagyhatnának ugyanannyi időt, így amikor piros lesz nekik, még jópár másodpercig zavartalanul tudnának haladni a jobbra kanyarodók.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!