10-es soha nem engedném rá sávra, vagy külön út van, vagy nem bicajozik. A sávok egy nagy vicc. Főleg mivel az út amire felffirkálták úgy épült, hogy nem volt belekalkulálva. Némelyiken mikor először láttam a kocsiból úgy voltam vele, hogy ezek nem komplettek, hogy is kellene itt elferjünk, ha nem kispolszkival jöttem?
2021. jún. 7. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
12/21 anonim válasza:
#11
Hm? És akkor az jobb, ha külön sáv sincs?
Amúgy eredetileg az autók sem voltak belekalkulálva, mivel - főleg a belváros - akkor épült, amikor még nem voltak autók, szóval ezzel értelmetlen érvelni.
2021. jún. 7. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
13/21 anonim válasza:
Azzal érvelni értelmetlen, hogy majd a szülők szívesen kiengedik a gyereket. Nem fogják. Hogy magától a felnőtt ember hova megy az az ő dolga, de nehogy azt hidd már, hogy pár csíktól kevésbé lesz életveszélyes a kerékpározás az úton.
2021. jún. 7. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
14/21 anonim válasza:
#13
Egyrészt, az, ez tény.
Másrészt, ha a szülőnek nem kell vinnie a gyereket, akkor a szülő ugyancsak mehet biciklivel, ami szintén valószínűbben választ, ha pl. gyorsabb.
Ilyen szempontból pedig az autók akadályozása javítja a bicikli választás esélyeit.
2021. jún. 7. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
15/21 anonim válasza:
14-es Tudom, hogy máshogy nem megoldható és nem az zavar, hogy autósként akadályoznak. Az zavar, hogy látom az autóból, hogy ez gáz és bolond lennék biciklire ülni a városban, hiába környezetbarát meg gyors. Nekem halálfélelem lenne, szerintem jogosan. Mint szülő a gyerekkel a hátam mögött meg végképp hülye lennék ezeken a sávokon kerékpározni. Neked van is gyereked vagy ilyen fiatal idealista vagy, aki elhiszi, hogy egy sárga vonaltól a szülők majd mindent biztonságosnak éreznek és mindenki bicajra vált és megáll a globális felmelegedés?
2021. jún. 7. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
16/21 anonim válasza:
#15
"aki elhiszi, hogy egy sárga vonaltól a szülők majd mindent biztonságosnak éreznek"
Érdekes, a szembeforgalomtól is csak egy vonal választ el. Akkor autóba miért ülsz, hisz bármikor beléd hajthat valaki szemből is?
Mellesleg nem kevés embert ismerek, aki pont a vonaltól engedné a gyerekét biciklire.
2021. jún. 7. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
17/21 anonim válasza:
Bazeg benne ülni egy autóban vagy rajta egy bringán az autók közt nem ugyanaz. Nincs több kérdésem. Ha vége a járványnak gondolom megint tüntetsz suli helyett péntekenként.
2021. jún. 7. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
18/21 anonim válasza:
#17
Pontosan miben nem ugyanazt? Autóban nem érhet halálos baleset?
Mellesleg itt nem arról beszéltem, hogy ugyanaz, te beszéltél arról, hogy csak egy csíkról van szó.
Igen, ugyanarról a csíkról, ami a szembeforgalomtól elválaszt, mégis autóba ülsz.
Vagyis az érved nem állja meg a helyét. Jó kocsikázást:
Méhlegelőket jelölt ki, bár, ha az eredeti tervhez tartja magát, akkor a busz- és villamosmegállókba is telepített volna, hátha pár utas lemond a BKK-val való utazásról is, és akkor lehet tovább ritkítani a járatokat.
A következő projekt biztosan a Csótány-sétány lesz.
Az autósoknak is nemrég üzent : [link] Akik a nagy dugók környékén laknak, belefulladnak az autófüstbe, ablaknyitásról már álmodozni sem érdemes.
2021. jún. 9. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
20/21 anonim válasza:
Méhlegelők, ivókutak, biciklisávok. S a dugódíjat is most készíti elő. Ez utóbbit tuti Gyurcsány miatt teszi, mert elvesztett egy fogadást, hogy ki tud nagyobbat hazudni kettejük közül élő adásban úgy, hogy többen nem jönnek rá. Fleto a picit nagyobb lájer. De még felfejleszti ezt az utódot, ha már Fekete-Győrrel nem nagyon boldogult.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!