Ha Karácsony Gergelyt megválasztják miniszterelnöknek, akkor hol hozzunk még létre kerékpársávokat, és méhlegelőket?
Figyelt kérdés
2021. máj. 23. 06:56
1/11 anonim válasza:
Az se lenne jó, de a stadionoknál egy fokkal mégis jobb.
2/11 Fsms válasza:
Nekem jöhet mind a kettő. Nézd meg Németországot, Benelux államokat, hogy mennyi kerékpárút van. Ez önmagában segíti a turizmust etc.
A Fidesz nem sok jót tett, de pl a Budapest Balaton kerékpárút jó ötlet, persze ha értelmes áron építik meg.
3/11 anonim válasza:
Szerintem darázsgarázs kéne még több, az olyan jól hangzik. Biztos idecsalna még több turistát, akik itt szurkáltatnák magukat velük!
4/11 anonim válasza:
Az egész országban. Végülis, ha nem az autópályák helyére teszik én örülnék több kerékpárútnak.
5/11 anonim válasza:
A nagyobb folyók medrében. Teljesen felesleges egy olyan közösség részére kerékpárutakat építeni, amelynek igen túlnyomó hányada létráról szarja le az őt személy szerint érintő közlekedési szabályrendszer teljes egészét. Nem arra a 15 emberre gondolok, akik nem sorolhatóak ide, hanem azokra elsősorban, akik attól érzik magukat valakinek, hogy két egymással párhuzamosan, főútra kiépített kerékpár út ellenére is a kocsik és a gyalogosok között vergődnek cikázva, szlalomozva, a leglehetetlenebb manővereket folyamatosan variálva egymással a csúcsforgalom időszakában. Az értelmi szintet jól tükrözi, hogy csak a legszmogosabb utakon és a legnagyobb szmogban éreznek késztetést az "egészséges életmód" népszerűsítésére. Meg is érdemlik!
6/11 anonim válasza:
A kerékpársávok lehelyezése jobb ötlet, mint egy újabb értelmetlen stadion.
7/11 anonim válasza:
Szerintem fontos, hogy legyen több kerékpárút, és a jelenlegiek is legyenek összekötve. Kész vicc, hogy van mondjuk Budapest egyik külső kerületében 1km kerékpárút, aztán a kerülethatáron véget ér, és amikor kerékpárral akarnék otthonról elmenni mondjuk a város másik felén lévő munkahelyemre, azt írja az útvonaltervező, hogy kerékpáros útvonalat nem tud.
8/11 anonim válasza:
Budapest pontosan az a város, amely bármire alkalmas, csak a kerékpáros közlekedésre nem. De ezt hiába is tudatod bármilyen formában olyanokkal, akiket a Mekk Mester is lealáz szakmailag. Egy párezres mezővárosban van realitása a kerékpáros közlekedésnek, de egy közlekedési lámpa és közlekedési táblaerdőkkel, random rendszerben, random időközönként, random méretű gödrökkel, építkezésekkel, útlezárásokkal non-stop telepakolt városban lehetetlen küldetés a kerékpáros közlekedés kultúráját megvalósítani. Ehhez nem kell még csak érettségi sem, csak egy minimális objektivitás!
9/11 anonim válasza:
A börtönökben,ahol ezekkel nehezítjük meg a fideszes rabok életét.
10/11 anonim válasza:
Budapest is alkalmasabb lehetne kerékpáros közlekedésre, csak ezt sok autóval közlekedő nem hajlandó belátni. 12km-re van az otthonomtól a munkahelyem, nincs jogosítványom, gyalog 2 óra. Ha jönne egy nagyobb tömegközlekedési sztrájk, nem tudnék bemenni dolgozni, a kerékpár lenne az egyetlen alternatívám, de biztonságos kerékpárutak nélkül azt kockáztatom, hogy elütnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!