Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mit kell tudni a politikáról,...

Mit kell tudni a politikáról, kezdő vagyok?

Figyelt kérdés

Gimis osztályunk végzős. Mindenki a politikáról beszél, de én nem értek hozzá. Azt mondják, hogy a Feri milyen menő, jó az instája, meg jó videókat csinál. Meg barátnőim mindig mondják, hogy a Kari Gerinek milyen jó szemüvege van. Menőbb srácok szerint a DK a legjobb. Mag van néhány incel srác, ők fideszesek. Én sajnos nagyon nem értek a politikához, de mindenki erről beszél. Hol kellene kezdenem?

18/L

2021. febr. 14. 16:59
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
58%
Addig jó még nem a politikával foglalkozol.
2021. febr. 14. 17:03
 2/17 anonim ***** válasza:
65%
Bocs, az "incel" mit jelent?
2021. febr. 14. 17:04
 3/17 anonim ***** válasza:
76%
Nézzél pár hónapig rendszesen tv híradót, és akkor kb. meglátod... :))))
2021. febr. 14. 17:06
 4/17 anonim ***** válasza:
63%
A Fidesz egy büdös tolvaj diktatúra, az ellenzék meg egy félcédulás senkiházik gyülekezete akik tátott szájjal nézik, hogy a kormánypárt leépíti a demokráciát.
2021. febr. 14. 17:27
 5/17 A kérdező kommentje:

2-es! Az incelek olyan pasik, akik semelyik lánynak nem kellenek. Erőszakosak ezért, de nem látják, hogy a hiba bennük van. Nagyon furcsán viselkednek, a töri tanárral mindig vitatkoznak az órán, meg beszólogatnak. Nagyon idegesítőnek találja őket mindenki, aki normális. Számítógépes játékokat játszanak, a vírus előtt sem jártak bulizni. Ők mindig mondják, hogy milyen jó a Fidesz.

De segítsetek! Én nem értek a politikához. Az osztálytársaim mindig mondják, hogy a DK a jó. Nekem még szimpatikus a Momentum, olyan fiatalosak, de DK jobb. Ferit, meg Vadait én is kedvelem. Nagyon jó fejek. A Fidesz annyira nem szimpatikus. Belenéztem a Pesti Tv-be, de nem értettem, hogy miről volt szó, így nem is volt vicces.

2021. febr. 14. 17:39
 6/17 anonim ***** válasza:
Tömören: halmozott hazugság.
2021. febr. 14. 17:43
 7/17 anonim ***** válasza:
56%