Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Amikor a GM eladása kínálta...

Amikor a GM eladása kínálta az Opelt Mészáros vagy valamelyik nagyvállalkozó miért nem vette meg?

Figyelt kérdés

Magyarország igazán jól járt volna, ha egy magyar vállalkozó kezébe kerül azaz autómárka.


Megindulhatott volna a cég teljes áttelepítése.Nyugat-Európából.


Sok száz, ezer magyar diplomásnak adott volna munkát.


Az alacsonyabb munkaerőköltségek miatt árversenyben legyőzte volna a konkurens Fordot, Renaultot,Skodát.


2020. okt. 27. 13:26
 1/3 anonim ***** válasza:
19%

1) Ennyire (még) nem gazdag Mészáros

2) nem ért semmihez

3) a GM nem lenne hülye, hogy egy semmihez sem értőnek adja el

4) nem úgy működik, hogy aki kapja marja

5) szerinted ha egyáltalán lehetséges is lett volna, akkor Magyaro-n gyártanák az összes opelt, amit most Németo-ban, Lengyelo.ban, Ausztriában gyártanak? Mégis hol lenne ennyi gyár és ennyi munkást hol találnának?

6) igazából látszik, hogy fogalmad sincs az egészről

2020. okt. 27. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Kérdező, nem kell mindent elhinni amivel a ballibek etetnek, Mészáros nem a galaxis leggazdagabb embere.

"A General Motors eladta európai leánycégét, az Opelt a PSA Peugeot Citroennek, a hír nem új, hiszen már idén tavasszal bejelentették a tranzakció legfontosabb részleteit, csak azt nem tudtuk, hogy pontosan mennyi pénzt fizetnek a felek egymásnak. Azt ugyanis fixálták a felek, hogy a PSA 1,3 milliárd eurót fizet az Opelért és annak brit leánycégéért, a Vauxhallért, ezen felül 900 millió eurót kap a GM a GM Financial európai részlegéért. Ezzel szemben viszont az amerikai cég hatalmas összeget fizet az Opel nyugdíjalapjába, korábban 4,5 milliárd dollárról volt szó, most azonban azt nyilatkozta a GM pénzügyi vezetője, Chuck Stevens, hogy az Opel eladásával kapcsolatos költségek akár 5,5 milliárd dollárt is kitehetnek. Vagyis, ha a két pénzáramlást kinettózzuk, akkor akár közel 2,9 milliárd dollárjába is kerülhet a GM-nek az, hogy megszabadul az Opeltől."

[link]

2020. okt. 27. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Az autógyártás olyan mértékben globalizálódott, hogy csak a különböző csoportokhoz csatlakozva van esélye bármelyik "nép autó" márkának a felszínen maradni, és még úgy is hatalmas a rizikó.

Oka van annak, hogy legfeljebb egy konkurens hajlandó megvásárolni egy eladó márkát, egy kivülálló befektetőnek biztos a bukás

2020. okt. 27. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!