Támogatnál egy ilyen budapesti közlekedésfejlesztési programot?
Hármas metró meghosszabbítása észak felé még az idén:
Alapvetően 2 hét alatt megtervezhető és három hónap alatt megépíthető. Csak le kell fektetni a harmadik, áramszedő sínt a metrónak (a sínpár már létezik) és ezalatt az idő alatt munkagépekkel ki kell ásni egy gödröt, ahol a felszínre tud jönni a metró. Majd a gödörnél le kell rakni kb. 300 m sínt.
Vonatok és metró összeköttetése a Déli pályaudvarnál:
Ugyanaz, mint az előbbi, csak lényegesen hosszabb távon kiépíteni a 3. sínt. Eleinte csak Érdig, aztán Százhalombattáig és Székesfehérvárig.
Ráckevei hév bevitele a Boráros térig:
Ez a legegyszerűbb, a 2-es és 24-es villamost kihajítani a Soroksári útról és helyére rakni a hévet.
Gödöllői hév és 2-es metró összekötése:
Ugyanúgy, mint az elsőnél, csak Gödöllőig kéne lerakni a harmadik sínt. Január végéig megoldható. Peronnal nem kell foglalkozni itt se, a héven is nagyot kellett lépni.
10 km bicikliút építése október végéig:
2 hét tervezés + aszfalt leöntése még egy hónap.
Egy elsötétített metrókocsi, hogy többek vegyék igénybe a tömegközlekedést:
Az elsötétített kocsikban szabadon szexelhetnek az emberek. A metrókocsi egyik felébe szopólyukakat teszünk.
Vélemények?
A sötétített metrókocsi a legjobb:)
Majd mennek a nyudíjas mamócák és ledobják a kombinét.
Felelősség nélkül bármit le lehet írni. A megadott adatok azonban arról árulkodnak, itt nem felelőtlenség, hanem teljes tudatlanság van. Mind a tervezésben, mind a technológiában, mind a kivitelezésben, mind a jogi előkészítésben, mind az anyagbeszerzésben, mindenben. Az már csak hab a tortán, hogy a költséget azért nem említette, mert nem mert számot írni. Írok: pár száz milliárd forint.
Még valami: pár napja ismertették a BKK terveit a fővárosi, elővárosi villamos-HÉV-vonat fejlesztési kapcsolatokat. Ugyanez kissé korszerűbben, nagyobb léptékben és főleg szakszerűen.
Akkor van igazad, ha szakszerűségnek a fölösleges munkát tekintjük. Nem tudom mi kerül százmilliárdokba azon, hogy a Kvassay Jenő úton lerakjunk 50 méter sínt és a hév rámenjen a villamossínekre. Azt se tudom, hogy milyen jogi problémát kéne megoldani, hiszen nincs azon az 50 méteren senkinek se telke vagy bármi más dolga.
Szintén nem tudom, hogy miből áll két szántóföld közé leszórni egy kis aszfaltot egy bicikliútnak. Rendben, itt meg kell egyezni a tulajdonossal, hogy egy méteres sávot elad a szántóföldből.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!