Karácsony Gergelynek mi haszna van belőle, hogy megbénítja Budapest közlekedését a napról napra egyre érdekesebb intézkedéseivel?
Saját maga találta ki vagy Gyurcsányék látnak valami mutyit ebbe?
Mi lehet a céljuk ezzel?
Nem tudom mi a célja, csak hogy mi lesz az eredménye.
A sebességkorlátozással még nagyobb dugókat fog elérni, a most tisztább levegő újra szennyezettebb lesz - mert a lassabban járó autók tovább szennyezik a levegőt és a motorokból alacsonyabb sebességnél távozik több szennyezőanyag.
Még pár hasonló intézkedés és még azok is szidni fogják, akik megválasztották. Ráadásul tökéletesen példázza majd mindenkinek, hogy milyen ostoba döntések lennének várhatóak egy ballibes kormányzat által ha őket juttatnák legközelebb kormányra.
A budapestiek önként bevállalták az elrettentő példa szerepét - hát remélem az ország majd okul a hibájukból és nem követ el hasonlót 2022-ben.
3-as, szerinted most mennyi az atlagsebesseg dugoban pl a Hungaria koruton?
Ezen mit rontana az uj szabalyozas? Egyebkent pl a 30-as hatart a lakoovezetekre terjesztenek ki...
#2 felhívom a figyelmedet, ma egyember az egész országot akarja irányítani, eközben még csak nem is bölcsész, mindössze jogász.
Kérdezőhöz! Ha én levetkőztetlek meztelenre, röhejes számon kérnem, miért nem frakkban jelentél meg az ünnepségen. A főpolgármester csak szeretné irányítani a fővárost, de nem tudja, mert annak feltételeit törvénytelenül sorra veszik el, amint kiderül, a találékonyság képes még valamire. Ha képes lennél objektivitásra, és odafigyelnél a hírekre, hallanád, ma ez országosan naponta sok esetben történik. Minden jogalap nélkül, pusztán a hatalom okán. Én inkább azon csodálkozom, hogy még tűrik.
Mert aki nem érti, mitől megy neki rosszul, ott világos miért tűri. Azt hiszi isten csapása, ennyi telik tőle. Na de aki pontosan látja? Nem egy-két esetről van szó.
#4 A "lakóövezetben" vagyis a lakó-pihenő övezetben most is 20km/óra a maximális sebesség. A lakóövezet, vagyis lakott terület az amin belül általánosságban 50km/óra, de ettől eltérően lehet magasabb sebessége (vagy alacsonyabbat) is elrendelni az adott szakaszon.
ha a jelenlegi 50km/órás sebesség helyett (helyenként magasabb helyett) most alacsonyabb határt vezetnek be az mindenképpen rontja a közlekedést.
A dugóban tök mindegy hogy mennyi a maximális sebességhatár, akkor is csak araszolni lehet - ellenben azokon a szakaszokon ahol nincsen dugó, ott lehet haladni. Egy ilyen intézkedés azokat a szakaszokat is a dugóhoz lassítaná, ahol eddig legalább lehetett menni.
Mi a fene szükség van egy ilyen intézkedésre? Ahol eddig sem tudtak gyorsabban menni ott értelmetlen, ahol meg tudtak, ott káros. Akkor mire jó?
A valóságbam a helyzet az, hogy a fővárosi közlekedés már régen megbénult. De mivel ez nem egyedi eset, a világban számos példa akad arra, hogy ezt hogy lehet kezelni - van ami eredményes és van ami nem.
Karácsony csak átveszi a máshol már bevált, valóban működő eszközöket. Mi ezuel a probléma?
Ha komolyan erdekel valakit ez a tema, partallastol fuggetlenul...erdemes elolvasni a kovetkezo cikket!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!