Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Volt értelme ingyenessé tenni...

Volt értelme ingyenessé tenni a parkolást?

Figyelt kérdés
Azóta van valami statisztika, ami szerint csökkent a közösségi közlekedésben résztvevők száma, vagy el van felejtve az egész?

2020. máj. 1. 14:12
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Nem volt értelme, csak azért csinálta a fidesz, hogy szivassa a fővárost, elessenek a kerületek a parkolási bevételtől. Ingyenes parkolással a helyieknek nem jut parolóhely. Nagyobb a forgalom a városban, mert aki eddig nem ment be a városba vagy tömegközlekedéssel, kerékpárral, az azóta autózik. Nagyobb a légszennyezés. Eddig se tolongtak a buszokon, ezért is lettek ritkítva a járatok, szóval az gyenge kifogás.
2020. máj. 1. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Ez egy populista lépés volt.
2020. máj. 1. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 belapus ***** válasza:

A parkolás ingyenessé tételének - bár ez volt kommunikálva - az elsődleges oka nem a tömegközlekedést használók számának csökkentése volt.

Az én tapasztalatom az, hogy a parkolóhelyek a fizetős időszakban is többségében foglaltak voltak.

Akik nem egy háztartásba tartoznak, azok nem ülhettek egy járműbe, ezért, ha mindenki gépkocsival közlekedett volna, a meglévő parkolóhelyek száma a töredékét sem tudta volna kielégíteni az igényeknek.

Igaz, statisztikával nem tudok szolgálni.

2020. máj. 1. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Budapesten még mindig azaz alapprobléma,hogy alig van parkolóház meg mélygarázs.


A parkolóhelyek mennyisége meg még mindig a 60-as évek gyér forgalmához igazodik, autója csak a pártelitnek, magas rangú kádereknek, meg az orvosoknak volt.



Tessék elmenni, megnézni egy BP-hez hasonló lakosságú német várost.Minden sarkon párkólaház meg mélygarázs.

2020. máj. 1. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Attól függ, mit tekintesz értelemnek.

A hivatalos ok az volt, hogy a korlátozás miatt a közlekedés nehézkes (reguláris parkolókban sokan jöhetnek össze), ezért az érintkezési lehetőségek csökkentése érdekében a parkolás ingyenes, tehát mindenki ott áll meg, ahol éppen kevesebb ember van.


Az egy más kérdés, mennyire fogalmazták meg világosan, a tömeg mennyire értette meg és mennyire fegyelmezettek az autósok.


A közlekedési és parkolási viszonyok helyzete nem része a kérdésnek. Egyébként sok vonatkozásban (utak állapota, közlekedők teljes fegyelmezetlensége, parkolóhelyek hiánya, tömegközlekedés rossz szervezése miatti túl sok autó stb.) a helyzet katasztrofális. Minden más jelző erős enyhítése a helyzetnek.

2020. máj. 1. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
39%
Az a tapasztalatom, hogy az eddigi 63 kör helyett 83 kört kell tennem, mire lesz szabad hely. Itt lakom. A külvárosi kertes házakból eddig is bejöttek a nyomik, mert itt akarnak futni a Margitszigeten, mert az a menő. Most még többen jönnek ide be, látom, ahogyan átizzadt futóruhában beszállnak a terepjáróba.
2020. máj. 1. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!