Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Tarlós István vezetése alatt...

Tarlós István vezetése alatt aranykorát éli Budapest?

Figyelt kérdés
Ezt olvastam ma Lokálban, csak kijelentő módban.

2019. okt. 11. 14:41
 1/8 anonim ***** válasza:
88%
Aranykorát szerintem a létrejöttétől(1873) Trianonig élte, azóta egy stagnáló, tengődő egészségtelenül túl nagy város lett az országnak,
2019. okt. 11. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
75%
Elsőnek van igaza van. Akkor épült ki a város olyanná, ahogy ma ismerjük, beleértve a nevezetességek többségét. Nem is beszélve a kulturális életről.
2019. okt. 11. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
85%
Ném igazán arany, inkább csak aranyér!
2019. okt. 11. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
60%
Jah, Demszky rakta össze a közlekedési projektet 2009-ben, amit a Fidesz leszavazott. Ilyenek voltak benne fonodó villamos, 3-s metró felújítás, meghosszabbítás, stb.
2019. okt. 11. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
71%

#4 Neked nem szóltak arról hogy 2009-ben a kormányon is mszp-szdsz volt, a fővárosban is ők voltak többségben, Demszky is szdsz-es volt?

A fidesz tök mindegy hogy mit szavazott, nem rajtuk múlt hogy mi történik.

Igen gyenge próbálkozás volt.

2019. okt. 11. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
60%

Szerintem nem nevezhető virágkornak az, hogy állandóan leég a hármas metró, hogy az "új" metrón nincs légkondi, hogy ezrével vágják ki a fákat, hogy a légszennyezettség iszonyatosan magas, és a levegőtisztaságnak inkább betesznek.

Patkányinvázió éli virágkorát, és ne felejtsük el azt sem, hogy mennyi ideig volt szemételszállítási gond!

Hány évesek a buszok? Ráadásul a buszok jelenős része bérelt, nem saját tulajdon.


Az esedékes metrófelújításból annyit sikerült elérni, hogy valami toldozgatás, foltozgatás legyen, holott gyakorlatilag a teljes rendszert le kellene cserélni.


Tarlós szerint nincs szükség akadálymentesítésre, mert nemhasználják "nyomorékok" a metrót. (Ja, mert nem akadálymentes, de az mellékes.)


Vagy vegyük az Illatos úti vegyiműveket, meddig ment a balhé, hogy katasztrófaveszélyes, és egészségre ártalmas, végig bagatellizálta Tarlós és a Fidesz is, csak a nagy médianyomásra engedtek, de a nagy késedelem miatt a talajszennyezettség iszonyatosan magas, és azt már nem hozták rendbe, csak elszállították a veszélyes hulladékot.


De hány helyen van még veszélyes hulladéklerakat a városban, ill. hány helyen van veszélyes anyaggal foglalkozó, veszélyes anyagot kibocsátó üzem? Ebben a témában miért nem hoznak a nagy aranykorú városban szigorúbb rendeletet?


A zöldterület egyre-másra zsugorodik, presztízsberuházások vannak, van, amit elszúrnak, akár négyszer is átadják de még akkor se jó, de mindegy.

2019. okt. 12. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
73%
közel se, de sokkal jobb mintha szarácsony lenne
2019. okt. 13. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
63%

M3-s metró bővítés pont azért nem jött létre, mert a Fidesz leszavazta.

2010-től, meg Tarlós használja a tervet, mint a sajátját.

2019. okt. 13. 05:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!