Romániát ennyire megnyirbálná az IMF?
Romániának újabb IMF hitelre van szüksége.
Az IMF feltétele szerint , Románia vasúthálózatának 60(!) százalékát be kellene zárnia.Sőt, lehet még ez sem lenne elég.
Magyarországon is vannak bajok a vasúttal, de azért igyekeznek fejlesztgetni, a GYSEV például egész jól csinálja.
A lényeg, hogy igyekeznek fejleszteni ahelyett, hogy rombolnának és bezárnának mindent.
A fejlesztés viszont meghozza a gyümölcsét, az egyik GYSEV vonalon pályafelújítás, vadonatúj vonatok beszerzése után elkezdett emelkedni a vasutat választók száma.
A cikk is hozza, csupán nem menne fel az utolsó hegyi kecskepásztor odújához, az amúgy rémes állapotban lévő román infrastruktúrán a vonat. Megmarad a személyszállítás és teherszállítás forgalmának oroszlánrésze, a maradékkal meg nem vesződik tovább az állam.
Feltépik a sínt és eladják a vasasoknak és bicikliutakba meg biciklikbe invesztálnak a románok. Mert a böhöm nagy és túlterhelt romániai hálózatot nem bírja korszerűsíteni az állam, ezért a kevésbé fontos hálózatokat bezárná, hátha a maradék korszerűsítésére már marad pénz.
Amúgy eredetileg az egész vállalatot elsózták volna a román elvtársak, csak a katasztrofális infrastruktúra miatt senki nem akart pénzt invesztálni belé, a románok pedig mégse ócskavasáron kínálták.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!